Otteluseuranta 17.–18.4.2016

  • 37 122
  • 555

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Tarasenko on vähän yksin tuossa ketjussaan...
 

Luxray

Jäsen
Suosikkijoukkue
Telian Liiga-lähetysten laatu
Kyllä mä nyt kuitenkin Lunqvistin, Pricen ja Holtbyn laittasin Crawfordin edelle muutaman muun maalivahdin lisäksi

Keitä ovat nämä muutamat muut maalivahdit?

Eräs haifani oli joskus kauden puolessavälissä sitä mieltä, että Jones on Crawfordia parempi maalivahti. Ei siis tällä palstalla.

/offtopic
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Kyllä mä nyt kuitenkin Lunqvistin, Pricen ja Holtbyn laittasin Crawfordin edelle muutaman muun maalivahdin lisäksi
Laitahan luetellen :) Mun kirjoissani Lundqvist ei ole Crawfordin kanssa samalla tasolla tänä päivänä. Holtby kyllä ja Pricesta ei kysymystäkään, mutta että ketkäs muut siellä on tuota parempia?
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Voi vittu Shaw! Mutta hemmetin hyvää pelisilmää mieheltä.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Laitahan luetellen :) Mun kirjoissani Lundqvist ei ole Crawfordin kanssa samalla tasolla tänä päivänä. Holtby kyllä ja Pricesta ei kysymystäkään, mutta että ketkäs muut siellä on tuota parempia?

Näitkö eilen Lunkan esityksen? Loistava se vaan yhä on. Holtby on yliarvostettu esim. Bishop on parempi. Ja onhan tuo Losin Quick ihan hyvä kai myös?
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Mun mielestä on kaksi ylitse muiden (Holtby & Price) ja sitten tulee Lundqvistit, Bishopit, Quickit, Crawfordit & Schneiderit, jotka toki kaikki pelaavat huikean joukkueen takana pl. Cory. Holtby myös ja joskus Pricekin.
 

Breathe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers & Eric Lindros 88
Näitkö eilen Lunkan esityksen? Loistava se vaan yhä on. Holtby on yliarvostettu esim. Bishop on parempi. Ja onhan tuo Losin Quick ihan hyvä kai myös?
Cory Schneiderin tuohon listaan voisi lisäksi lisätä.
 

Jwec

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks
Keitä ovat nämä muutamat muut maalivahdit?

Eräs haifani oli joskus kauden puolessavälissä sitä mieltä, että Jones on Crawfordia parempi maalivahti. Ei siis tällä palstalla.

/offtopic
Kyllä mä nyt Quickin ja Cory Schneiderin vielä pistäisin Crawfordin edelle. Rask ja Rinne vois myös mennä. Jonesin tasosta ei tietenkään voi vielä puhua kun ei ole kuin yksi runkosarja startterina takana, vaikka olikin erittäin hyvä runkosarjassa. Playoffeista Jonesilla on aivan liian vähän kokemusta myöskään vertailla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös