Otteluseuranta 17.–18.11.2015

  • 9 089
  • 156

palle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, HIFK
Minä en ole sakoista puhunut, mutta väitän että mikke sukels kyseisessä tilanteessa.

Sakot mainittu jonkun toimesta aiemmin. Irrelevanttia kuka näin sanoi, pointtini oli, että ei sukeltanut. Ei vaikka selostajien pöydän ääressä paketillinen nenäliinoja tarvittiinkin.

Turha tästä on sen enempää vääntää, kun ei tässä kenenkään päätä tulla kääntämään ja tilanne on ollutta ja mennyttä.

Kiitos.

Kyllä jäi syömään tuo Määtän tilanne. Muuten ihan ok matsi.

Penguins selostajan mukaan Granny näyttää muuten jäällä pienemmältä kuin mitä tilastoista voisi ajatella :|

Järkyttävää touhuilua tuomareilta tänä yönä. Linja vaihtunut oikeastaan jokaiseen erään, vihellellään jäähyjä rikkeistä mitä ei ole koskaan tapahtunut (puolin ja toisin) ja jätetään rikkeitä viheltämättä. Lovejoyhan vetäisi Niederreiteriä numeroihin jäähyn arvoisesti n. 40 sekuntia ennen Määtän loukkaantumista. Mikäli siitä olisi jäähy vihelletty, Määttäkin olisi vielä pelissä. Sen sijaan molemmat selkäänajot jäivät viheltämättä pelissä, missä mailansitomiset vihelletään huitomisina.

Itse peli ollut kohtalaisen viihdyttävää, mitä nyt toivoisi oman joukkueen olevan johdossa.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Vaihdoin tähän Ducks-Predatorsiin ja nyt on pakko kysyä miten tuo maila päätyi tuonne verkkoihin?
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Onpas ikävän näköinen tuo Määtän tilanne, oli jo Youtubessa.

Edit: Vielä vähän paskemmalla tuurilla olisi mennyt pää edellä tuohon kaukalon oven laitaan... hyi saatana..
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Predators kesti ja Salomäen uran avausmaali jäi myös ottelun voittomaaliksi.
 

blue line

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olipa kaksijakoinen yö. Määttä ja Lehterä loukkaantuivat aika pahan oloisesti, mutta moni suomalainen sai pistesaldojaan kaunisteltua. Itse kiinnitin huomiota etenkin Leksan pelaamiseen. Hän näytti todella hyvältä yhtä tilannetta lukuun ottamatta puolustuksellisesti ja ajoi säännöllisesti röyhkeästi maalille hyökkäyspäässä. Olen myös sitä mieltä, että Granlundia voitaisiin arvostella mediassa vähän useimminkin, minusta tämä ei ollut ensimmäinen kerta, kun mies iskee pisteitä negatiivisen palautteen jälkeen. Hän tarvitsee vähän nähtyä enemmän sisua hyökkäyspäässä (pitäisi ottaa enemmän iskuja vastaan, jotta tekisi enemmän tilaa ketjukavereille) ja rehellinen palaute voi toimia hänen kohdallaan.

Täytyy nyt toivoa tosiaan, ettei Määtän kausi ollut taas tässä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös