Granlundia koukitaan ja Wild 5-3 Yv
Pittsburghin kommentaattorit ovat sitä mieltä, että lasku tulee tosta sukelluksesta jälkikäteen.
Granlundia koukitaan ja Wild 5-3 Yv
Ei paljoa kikkailtu. Saatana että lähti vaivattomasti kovaa ja tarkasti.Kopitarilta aika nöyrä yläpelti rankuilla.
Coaches challenge, paitsio...Mitäs Dallasin ja Buffalon matsissa tapahtui? Nhl.com näytti tilanteeksi äsken 2-2 ja maalintekijänkin Buffalon tasoitusmaaliin, mutta nyt on 3-1 final Dallasille.
Pittsburghin kommentaattorit ovat sitä mieltä, että lasku tulee tosta sukelluksesta jälkikäteen.
Ja sä tietenkin sokeasti uskot, mitä tuo suorastaan vammainen pariskunta sanoo? :facepalm:
Joo ihan on selostajat joukkueen oloiset. Onneksi Gamecenterissä voi valita.Harvoin löytyy paskempaa selostajaparia mitä Minnesotan kotiselostajat ovat, mutta voi hyvä luoja mitä juntteja nämä Penguins feedin urpot ovat. Korvat vuotaa verta, kun kavereiden itkua kuuntelee. Voin itse asiassa melkein nähdä kyyneleiden vierivän.
Ei tarvitse uskoa näkihän sen omin silminki kuinka kultamikke sukels...
Joo ihan on selostajat joukkueen oloiset. Onneksi Gamecenterissä voi valita.
Itse taas näin päivänselvän koukun siinä.
Ei siinä koukkua ollut lainkaan. Ei kyllä filmiäkään, lähinnä miken köykäisyyttä ja kaatuminen omiin luistimiin.Itse taas näin päivänselvän koukun siinä.
Ja sä tietenkin sokeasti uskot, mitä tuo suorastaan vammainen pariskunta sanoo? :facepalm:
Ei tarvitse uskoa näkihän sen omin silminki kuinka kultamikke sukels...
Mees nyt pesee se mg:n fanipaita, kun oot varmaan ehtinyt jo laukeamaan tämän yön aikana.
Maila käsillä, Granlund yrittää pelata kiekkoa jolloin painopiste on luonnollisesti edessä. Kun tuossa tilanteessa ei pelaaja saa sitä mailaansa jään pintaan, koska kaveri päivänselvästi koukkii käsiä, niin siinä saatetaan nähdä kaatuminen. Saa ottaa talteen, tuosta ei sakkoa tule.
On muuten Minnesotan feedissä NBC:n lähetys tässä pelissä.Ongelma vaan on, että Minnesota-feedin Lapanta on lähes sietämätöntä kuunneltavaa, joten älytöntä parannusta ei siellä puolella ole odotettavissa.
Mikäs pallella on? Ihan perus homereita noi on, samaa mitä muuallakin. Wildin selostajatkin mun mielestä igan ok, mitä nyt kuulostaa liikaa jack edwardsilta.
On muuten Minnesotan feedissä NBC:n lähetys tässä pelissä.
Sä voitit just internetin tämän yön osalta. Sen verran tiukkaa settiä näyttää näin aamusesta tulevan, että en oikein tiedä miten päin tässä koneen ääressä olla.