Floridan vai Capsien peli katseluun?
Jos suomalaiset ei kiinnosta niin tuo jälkimmäinen on todennäköisesti kovatasoisempi peli.
Floridan vai Capsien peli katseluun?
Jeps. Itsellä padilta Tampan peli ja telkkarista Capsien. Tykkään noista pääkaupunkilaisten paidoista!Katso molempia. Ei muuten ihan mahdotonta.
Kyllähän tuolla Rangers-maalissa herra Raanta pelailee.Jos suomalaiset ei kiinnosta niin tuo jälkimmäinen on todennäköisesti kovatasoisempi peli.
Jos suomalaiset ei kiinnosta niin tuo jälkimmäinen on todennäköisesti kovatasoisempi peli.
Niin no, kääntää terän maalia kohti ja liikuttaakin samaan suuntaan. Voisi kuvitella että ainakin hieman nousee. Eikös tulkintakin ole väljentynyt koko ajan, nelisen vuotta vanha klippi kuitenkin.
Ja ei, en ymmärrä. Jotenkin erotan mailallakin ohjatut ja vedetyt kiekot toisistaan.
Helposti kuvittelisi joo, mutta en mä muutamankaan kelailun jälkeen näe luistimen nousua jäästä. Eipä sen puoleen sillä sen suurempaa merkitystä edes ole, kun Brieren tapauksessa kyseessä oli selvä potkumaali, mutta tuo "kunhan luistin ei irtoa jäästä" tulkinta ihmetyttää täällä Jatkoajassa (siis ihan yleisesti, niin Liigan, majun tai änärin puolella, ei siis mitään henkilökohtaista Pllnen) kun sitä joka tapauksessa melkein toistellaan, mutta ei sitä missään ole kuitenkaan sanottu.
No oli miten oli, mun mielestä tuo Crosbyn potkuliike oli jopa aika selkeä. Ei luistinta saa ojentaa eteenpäin tarkoituksella, jotta luistin ehtii ohjaamaan kiekon maaliin. Tai jos saa, niin sääntö on aivan paska. Voihan se olla sitäkin. Ei se silloin kummoisesti potkusta eroa. Crosby teki poikkeavan liikkeen luistimella tarkoituksella, ja siksi se oli ja on mun mielestä potkumaali. Onhan noita tulkintoja olemassa monia.
E: Ja Pens jo 5-0.
No oli miten oli, mun mielestä tuo Crosbyn potkuliike oli jopa aika selkeä. Ei luistinta saa ojentaa eteenpäin tarkoituksella, jotta luistin ehtii ohjaamaan kiekon maaliin. Tai jos saa, niin sääntö on aivan paska. Voihan se olla sitäkin. Ei se silloin kummoisesti potkusta eroa.
Näinpä, ainakin vaikea itse kuvitella miten potkaista (sisäsyrjällä) jos luistimen päällä on painoa, niinkuin Crosbyllä tuossa oli. Vaikkei sillä nousemisella virallista merkitystä olekaan.Tuo ettei luistinta saa nostaa juontaa varmaan juurensa siitä, että sitä on melkein mahdotonta liikuttaa jäällä moneen suntaan nopeasti nostamatta sitä jään pinnasta.
Miksi ei saisi? Onhan se nyt aivan eri asia ohjaako kiekon luistimella maaliin vai potkiiko sitä, joku maalinedustakahakka kun on ja siellä aletaan kiekkoa potkimaan äijien ollessa jäissä niin hyvin äkkiä voi käydä huonosti. Eli kyllä ohjaus eroaa potkusta ja paljon. En kyllä ymmärrä miksi kiekkoa ei saisi ohjaa luistimella sisään.
No mutta kun kaikille muille sääntökirjaa myöden se on eri asia.Esimerkiksi jalan tarkoitukselliset ojentamiset eteen- tai taaksepäin (ding ding ding! Crosby!) on mulle ihan sama asia kuin potkuliike, eli tarkoituksellista pelaamista jalalla, joka ei jääkiekon maalintekoon kuulu.
Taisit liittyä tähän ketjuun vasta tuon tilanteen jälkeen. Käy lukemassa tilanteesta kommentteja; ei taida olla.No mutta kun kaikille muille sääntökirjaa myöden se on eri asia.