Tänään toiveissa Crosbylle kolme maalia, mutta ei yhtään syöttöä ja Malkinille väh. 4 pisteen ilta.
Crosbylle hatut siksi kun on heppani maalintekijä kisassa ja NHL18 pelissä mulla on Evolution Malkin joka saisi uppia neljästä pisteestä. Jos Crosby tekee esim. 3+1 silloin se saa sen kortin eikä Malkin.. Joten..Pakko kysyä ihan mielenkiinnosta, että miksi näin? :D
Crosbylle hatut siksi kun on heppani maalintekijä kisassa ja NHL18 pelissä mulla on Evolution Malkin joka saisi uppia neljästä pisteestä. Jos Crosby tekee esim. 3+1 silloin se saa sen kortin eikä Malkin.. Joten..
Tähän pakko sanoa että jäbä treenasi kesän avan shattanan kovaa ja tutut puhui että oli pakko hillitä. meinas(meni) ylikunnon puolella?Kieltämättä Laineen meno näyttää vähän nihkeältä.
Tähän pakko sanoa että jäbä treenasi kesän avan shattanan kovaa ja tutut puhui että oli pakko hillitä. meinas(meni) ylikunnon puolella?
Siinä syytä nihkelyyn.
Ja tämä asia on tosi, nääs
Nimenomaan Laineen pitaisi laukauksissa olla lahella Ovya, rooli sama. Lauo lauo lauo. Ovyn laukaisumaarat ovat tosin toiselta planeetalta mutta that should be the targetLivetulokset sovellus on joko ennustaja tai minun Viaplay lähetykseni on jäljessä liikaa. Samaan aikaan kun sinne tuli WPG maali, niin näkyi Carolinallekkin maali mutta se otettiin pois n. 30s jälkeen ja nyt lisättiin uusiksi.
Ois Laine voinut laukoa tuosta, ei oo tarpeeksi itsekäs jätkä. Esim Ovy olisi laukonut tuosta ja siks sillä jätkällä on 9 maalia. Laineen pitäisi laukoa enemmän..