Otteluseuranta 14.–15.10.2017

• 12 913
  • 226

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Tänään toiveissa Crosbylle kolme maalia, mutta ei yhtään syöttöä ja Malkinille väh. 4 pisteen ilta.

Pakko kysyä ihan mielenkiinnosta, että miksi näin? :D

Knap

Jäsen
Pakko kysyä ihan mielenkiinnosta, että miksi näin? :D
Crosbylle hatut siksi kun on heppani maalintekijä kisassa ja NHL18 pelissä mulla on Evolution Malkin joka saisi uppia neljästä pisteestä. Jos Crosby tekee esim. 3+1 silloin se saa sen kortin eikä Malkin.. Joten..

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Crosbylle hatut siksi kun on heppani maalintekijä kisassa ja NHL18 pelissä mulla on Evolution Malkin joka saisi uppia neljästä pisteestä. Jos Crosby tekee esim. 3+1 silloin se saa sen kortin eikä Malkin.. Joten..

Mietinki kun oli tuo Crosbyn kolme maalia mut ei syöttöä niin tarkka toive että jotain (tuommoista) siinä on oltava :D

Mun veikkaustili kiittäisi jos Pens voittaisi vähintään kahdella ja Carolina voittais Jetsin.

Petros

Jäsen
Suosikkijoukkue
42 Stars
Kieltämättä Laineen meno näyttää vähän nihkeältä.
Tähän pakko sanoa että jäbä treenasi kesän avan shattanan kovaa ja tutut puhui että oli pakko hillitä. meinas(meni) ylikunnon puolella?
Siinä syytä nihkelyyn.

Ja tämä asia on tosi, nääs

Jippo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onnekas syöttöpiste Patelle mutta tuollaisia pisteitä tarvitaan, jos haluaa kamppailla pistetilastojen kärkipaikoista...

red.machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia
Tähän pakko sanoa että jäbä treenasi kesän avan shattanan kovaa ja tutut puhui että oli pakko hillitä. meinas(meni) ylikunnon puolella?
Siinä syytä nihkelyyn.

Ja tämä asia on tosi, nääs

Vähän ajattelinkin, että jotain tällaista on varmaan taustalla. Uskon, että meno paranee kauden edetessä.

Knap

Jäsen
Livetulokset sovellus on joko ennustaja tai minun Viaplay lähetykseni on jäljessä liikaa. Samaan aikaan kun sinne tuli WPG maali, niin näkyi Carolinallekkin maali mutta se otettiin pois n. 30s jälkeen ja nyt lisättiin uusiksi.

Ois Laine voinut laukoa tuosta, ei oo tarpeeksi itsekäs jätkä. Esim Ovy olisi laukonut tuosta ja siks sillä jätkällä on 9 maalia. Laineen pitäisi laukoa enemmän..

Suosikkijoukkue
Ässät
Aho kerää kyllä ihan hitosti ylistystä kaikilta NHL asiantuntijoilta. Juuri tuossa taas selostaja sanoi, että "one of best kept secrets in NHL is Sebastian Aho" ja sitten perään perustelut, mitkä me kaikki suomalaiset lätkädiggarit jo tiedetäänki :) Proffa on ihan huikee!!!

Haastattelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Winnipeg Jets
Laineen peli näyttää tällä hetkellä todella vaikealta.

Suosikkijoukkue
Tappara, LA Kings, Raiders, Concordia Stingers
Livetulokset sovellus on joko ennustaja tai minun Viaplay lähetykseni on jäljessä liikaa. Samaan aikaan kun sinne tuli WPG maali, niin näkyi Carolinallekkin maali mutta se otettiin pois n. 30s jälkeen ja nyt lisättiin uusiksi.

Ois Laine voinut laukoa tuosta, ei oo tarpeeksi itsekäs jätkä. Esim Ovy olisi laukonut tuosta ja siks sillä jätkällä on 9 maalia. Laineen pitäisi laukoa enemmän..
Nimenomaan Laineen pitaisi laukauksissa olla lahella Ovya, rooli sama. Lauo lauo lauo. Ovyn laukaisumaarat ovat tosin toiselta planeetalta mutta that should be the target

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy