Otteluseuranta 13.5.2023 (2. kisapäivä)

  • 40 195
  • 1 094

Byyrman

Jäsen
Suosikkijoukkue
PTDT in memoriam 23.-30.9.2023
Kyllä mä vaatisin rahojani takaisin tuossa vaiheessa. Sen ymmärrän että meitä köyhiä rankaistaan Saukkosella, mutta että teitä kermaperseitäkin.
Vittuillakseen voisi laittaa Cmorelle laskua tuosta kun Mertaranta katosi linjoilta (n. 3 vaihdon ajaksi). Todellisuudessa olisin ollut todella tyytyväinen pelkkiin halliääniin.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Veikkaan, että Antzalle kävi vanhanaikaiset eli piti lähteä vaan paskalle
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Tätäkö on helvetti? Ensin kuuntelet puolen erää Saukkosen sekoiluja ja yhtäkkiä alkaakin Mertaranta meuhkata kesken erän. En ees tiedä kumpi on pahempi, mutta kärsimys tuplattiin ainakin!
 

iLUZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Kyllä mä vaatisin rahojani takaisin tuossa vaiheessa. Sen ymmärrän että meitä köyhiä rankaistaan Saukkosella, mutta että teitä kermaperseitäkin.
Huh, ei tarvitse tehdä reklamaatiota, vaikka kyllähän tässä nyt melkeen puoli erää meni pilalle.
 
Suosikkijoukkue
1992-1993 JyP HT, no smoking team
Saksa lähtee hitaalla niin kuuluu vihellyksiä. Ihan niinku Suomi ei tekis samaa.

E: salaattipöytään käy kutsu samalla
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Jeeeeees! Armia ja Kakko passaa.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Sais PIetilän Sakke olla piirtämässä fläppitauluun kaikilla powerbreakeilla.
Juuri näin! Ja voisivat vetää koko kisat ”Maailmanmestarit 2023”-lippikset päässä

Aina kun mä lämään
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Veikkaan, että Antzalle kävi vanhanaikaiset eli piti lähteä vaan paskalle
Liikakasvanut eturauhanen se vaan muistuttelee 67-vuotiasta. Rakko ei vain tyhjentynyt riittävän nopeasti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös