Olet väärässä! 95 nevö föget!Ihanko oikeasti jengi täällä valittaa että Mertaranta ei kuulu? Jopa Saukkosta paskempi.
Olet väärässä! 95 nevö föget!Ihanko oikeasti jengi täällä valittaa että Mertaranta ei kuulu? Jopa Saukkosta paskempi.
Ihanko oikeasti jengi täällä valittaa että Mertaranta ei kuulu? Jopa Saukkosta paskempi.
Voi sitä joku vaikka olla huolissaan, että kävikö Anterolle jotain kun vieläkään ei ole kerrottu mistään teknisistä ongelmista.Ihanko oikeasti jengi täällä valittaa että Mertaranta ei kuulu? Jopa Saukkosta paskempi.
Traktori ajoi äänikaapelin päältä. Emme voineet ennakoida tätä. Terveisin, Niko-Ville, C-More AsiakaspalveluOnhan nää kisat kaukana ni onhan se ymmärrettävää että on ääniongelmia.
No vähän on Mertsillä jäänyt sama levy päälle, mutta muuten menettelee.Mertsi on tunnelmanluoja.
Asiantuntija on täällä ruudun toisella puolella.
En halua mitään sihvosia tai lehkosia puhumaan silsaa, vaan tunnelmaa.
No eikö tähän voisi edes jonkun Alkion vaikka tuoda selostamoon?Mertsi on tunnelmanluoja.
Asiantuntija on täällä ruudun toisella puolella.
En halua mitään sihvosia tai lehkosia puhumaan silsaa, vaan tunnelmaa.
Vaihda köyhien kanavalle niin saat Saukkosen.Olisi edes Saukkonen & Juti selostamassa. Hockey Night nevö föget!
Kyllä mä vaatisin rahojani takaisin tuossa vaiheessa. Sen ymmärrän että meitä köyhiä rankaistaan Saukkosella, mutta että teitä kermaperseitäkin.Mitä vittua hei?!? Joudunko minä, parempi kansalainen, kuuntelemaan Saukkosta, vaikka olen maksanut siitä ettei tarvitsisi?