Suomi-Kazakhstan pelottaa jo huolella, kun nekin haastoivat USAn paremmin ja pääsivät jopa jatkoajalle.
Äläs nyt. Juurihan Mertaranta sanoi, että Kazakstan-matsi on läpihuutojuttu. Miksei luotettais meidän selostajaan?
Suomi-Kazakhstan pelottaa jo huolella, kun nekin haastoivat USAn paremmin ja pääsivät jopa jatkoajalle.
Toivottavasti EI! Lehtosen pelit näissä kisoissa oli tässä. Jos Kärppä näkyy vielä maalilla näissä kisoissa, loppuu katselu siihenLehtonen "loukkaantuu" ja pääsee keskittymään seuraavaan otteluun.
Petrelliä ja Nokelaista on näissä peleissä ikävä. Nämä eivät toki sovi Meidän Peliin.
Nämä ovat aina yhtä huvittavia kommentteja. Tuskin tilanne olisi yhtään parempi, jos nuo herrat olisivat joukkueessa.
Meillä on myös "varastossa" 2 ylimääräistä puolustajaa.
Luultavasti Petrell olisi tuossa Joensuun paikalla, joten en näe suurta eroa siinä. Nokelaisen voisin tämän pelin katsoneena ottaa nelosen keskelle Kontiolan tilalle.Tyhjiä kivespusseja koko jengi.
Mä en tajua näitä Lehtosen haukkujia. Luuletteko te vittu tosissanne, että Vehanen pärjää sen paremmin näitten sysipaskojen pakkien takana?
Lehtonen oli tässä pelissä ja Kanadaa vastaan täysi imuri. Nyt vaan Vehasella tästä eteenpäin, niin hyvä tulee.
Niin en sanonut, mutta miten olisi peli mennyt, JOS Pete olisi aloittanut tämän, sitä ei koskaan saada tietää...Nyt täytyy kyllä sanoa että mulla menee melkein hermot tuohon "Lehtosen takia hävitään. Laitetaan Vehanen maaliin, niin voitetaan kaikki ottelut" juttuun
Kyllä luulemme.
Joo ei toimi meidän peli. Pakit ihan kusessa kun tulee painetta. Ei nuo mikki hiiret pärjää kulmissakaan saati sitten maalin edustalla.
Granlund ja NHL yhtälö tuntuu tällä hetkellä aika kornilta. Joo no onhan mikke tehny ilmaveivi maalin. lohduttaudutaan sillä.
Mä en tajua näitä Lehtosen haukkujia. Luuletteko te vittu tosissanne, että Vehanen pärjää sen paremmin näitten sysipaskojen pakkien takana?
Luullaan!Mä en tajua näitä Lehtosen haukkujia. Luuletteko te vittu tosissanne, että Vehanen pärjää sen paremmin näitten sysipaskojen pakkien takana?
Äläs nyt. Juurihan Mertaranta sanoi, että Kazakstan-matsi on läpihuutojuttu. Miksei luotettais meidän selostajaan?