Otteluseuranta 13.–14.8.2020

  • 11 798
  • 210

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Tuleeko teille muuten hälytyksiin tuo punanen täppä näissä otteluseurantaketjun lainauksista tai tykkäyksistä? Mulle ei.
 

Kheldaur

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Leijonat, (Saipa).
Tuo Jones-kauppa, Duboisin varaaminen (vaikka Puljukin olisi ollut tarjolla), Korpisalon pitäminen... Kyllä tuo Keklu saattaa jotain tuosta manageroinnista tietää, vaikka jotain hassejakin on vuosien varrella tullut.

Näinpä juuri, sekä se että hankki Tortorellan valmentajaksi. Saaneet tuosta sakista kyllä uskomattoman työteliään porukan aikaiseksi, joka tekee jokaisesta ottelusta vaikean vastustajalle. Hienoa toimintaa koko organisaatiolta. Helppo sympata tuota porukkaa
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Okei. No mä oon varmaan sit jotenkin vammanen.
Jos sulla on se sivu auki seurannasta, johon tykkäys/lainaus tulee, niin sillon ei ainakaan tuu sitä täppää. En oo varma riittääkö, et on sama ketjukin auki, vai pitääkö olla ihan samalla sivulla.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lico

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Okei. No mä oon varmaan sit jotenkin vammanen.

Siitä sen on oltava kii kun ei jatkoajassa tuu punasta täppää/hälytystä/mikä lie :)

Ps. Et oo vammane.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Höh markku-antero ei pelaa...
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Päivän hyvä työ tehtynä jo.

Voi kun Reaves olisi vielä mun Penguinsissa, hemmetin JR...
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Dachia kannattaa seurata. Harva 19-vuotias kersa pelaa tommosella itseluottamuksella.
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Tuo Jones on aika hyvä jääkiekkoilija.

Jonesista tulee tällä hetkellä mieleen 2013/2015 (@Lico helppaa vähän) Duncan Keith. Jatkuvasti ärsyttävän oikeassa paikassa puolustusalueella, laukaukset tuntuvat osuvan miehen mailaan aina ja hyökkäyspäässä tekee aina ärsyttävän hyviä ratkaisuja.
 

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Chicago ottanut aika vahvasti kuskin paikan. Ja vielä mukavaa kerrointakin tarjolla.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Chicago aloittanut vähän terävämmin.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Jonesista tulee tällä hetkellä mieleen 2013/2015 (@Lico helppaa vähän) Duncan Keith. Jatkuvasti ärsyttävän oikeassa paikassa puolustusalueella, laukaukset tuntuvat osuvan miehen mailaan aina ja hyökkäyspäässä tekee aina ärsyttävän hyviä ratkaisuja.

2015 kevään Keith oli koko NHL:n paras pelaaja. Olihan se toki 2013 myös suhteellisen kova, oikeastaan noina kaikkina vuosina. Mutta se kevät 2015 oli jotain outoa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös