Mitä veikkaat lopputulokseksi?
Mitä veikkaat lopputulokseksi?
Tuo Jones-kauppa, Duboisin varaaminen (vaikka Puljukin olisi ollut tarjolla), Korpisalon pitäminen... Kyllä tuo Keklu saattaa jotain tuosta manageroinnista tietää, vaikka jotain hassejakin on vuosien varrella tullut.
Tulee kyllä.
Ei ollu, anto ekan kympin siimaa ja sen jälkeen otti pelin täysin haltuun. Ansaittu voitto Sinitakeille. Volta yllättävän kesySinitakkien eväät syöty? Nyt on Tampa kaikessa edellä
Jos sulla on se sivu auki seurannasta, johon tykkäys/lainaus tulee, niin sillon ei ainakaan tuu sitä täppää. En oo varma riittääkö, et on sama ketjukin auki, vai pitääkö olla ihan samalla sivulla.Okei. No mä oon varmaan sit jotenkin vammanen.
Jones - Johansen treidi tais mennä Jekun kannalta ihan hyvin? :DOnhan tuo Jones eläin suorastaan. Samat sanat Duboisiin. Kyllä noiden ympärille kelpaa rakentaa.
Okei. No mä oon varmaan sit jotenkin vammanen.
Kekun*Jekun
Okei. No mä oon varmaan sit jotenkin vammanen.
Tuo Jones on aika hyvä jääkiekkoilija.
Jonesista tulee tällä hetkellä mieleen 2013/2015 (@Lico helppaa vähän) Duncan Keith. Jatkuvasti ärsyttävän oikeassa paikassa puolustusalueella, laukaukset tuntuvat osuvan miehen mailaan aina ja hyökkäyspäässä tekee aina ärsyttävän hyviä ratkaisuja.
Laitetaan Duncan Keith seuraavaksi maalintekijäksi mukavalla kertoimella 74. (Hymiö)Chicago ottanut aika vahvasti kuskin paikan. Ja vielä mukavaa kerrointakin tarjolla.
Laitetaan Duncan Keith seuraavaksi maalintekijäksi mukavalla kertoimella 74. (Hymiö)