Otteluseuranta 13.–14.4.2016

  • 17 249
  • 325

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Jaa kiva herätä ja tietää NHL.tv-pelleilyistä.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Pyydä viaplaylta koodit nhl-tvhen.
No olen kokoajan katsonut NHL TV:stä, mutta kun se ei hyväksy Viaplayn katsojien tilejä nyt jostain syystä valideiksi. Eli nhl.com muutti jotain sieltä ja nuo Viaplayn Eurooppa-tilit meni ns. vituiksi.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
ynnh, kun on Red Wingsin puolustus kujalla just nyt..
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Nyt on Pensillä vahvaa menoa ja pian ylivoiman vuoro harmi että se on ollut tänään/kin huonoa.
 

FourPasses

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings-mikkihiiret. #13, #71
No olen kokoajan katsonut NHL TV:stä, mutta kun se ei hyväksy Viaplayn katsojien tilejä nyt jostain syystä valideiksi. Eli nhl.com muutti jotain sieltä ja nuo Viaplayn Eurooppa-tilit meni ns. vituiksi.
Aa okok, asia selvä.
 

FourPasses

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings-mikkihiiret. #13, #71
Nyt on kyllä Detroit liemessä.
Se liemi lähtee siitä kun nämä kädettömimmät pakit ei löydä hakevan sentterin lapaa vaan ryhtvät roiskimaan minne sattuu. Ihme sekoilua. Peli täysin hallinnassa ja aletaan pelätä hylätyn maalin jälkeen.
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Cullen hiljalleen pääsee totuttuun dominointimoodiinsa. Ja oispa ollut Jultzilta komea soolomaali, muttei.

Oho, Pens sai kuvion kuntoon yyveellä. No tulihan sieltä se av-hyökkäys ja jäähy Pensille.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Ei kelpaa Kesselille Crosbyn huippusyöttö ja pian onkin Rangersin ylivoiman vuoro.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Jouduin kattoon tän Pens-ylivoiman ja olihan se helvetillinen yllätys että se päättyi vastustajan 2-1 hyökkäykseen ja jäähyyn. Ihan kivaa free-flow kiekottelua, mutta mitään vitun järkeä siinä ei edelleenkään ole. Hakis nyt sitten sitä vetopaikkaa jollekin, kun ei se Kessel ammu suoraan sitten millään. Ihan persettä ja kohta kolisee omissa.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Missaanko mä ihan oikeasti tän pelin ei vitun vittu, jos jollain on linkki niin jakakaa. Redditistä ei osu silmään. Tiiätte mitä haluan nähdä..

Ai niin onhan mulla normi Viaplay eikä Mäkinen selosta.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Ei helvetti jää kyllä mitään pelistä mieleen kun aivot toimi niin yhtään. Piti mennä nukkumaan ja katsoa peli aamulla, mutta kun luin täältä NHL-TV:n toimimattomuudesta, niin eipä sitä sitten vaihtoehtoa ollut. Taistelua ne playoffit onkin.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Missaanko mä ihan oikeasti tän pelin ei vitun vittu, jos jollain on linkki niin jakakaa. Redditistä ei osu silmään. Tiiätte mitä haluan nähdä..

Ai niin onhan mulla normi Viaplay eikä Mäkinen selosta.
Normaali Viaplay näyttää ja varmasti kaivelemalla saa hyvälaatuisia striimejä sitten muutenkin.
 

Ranksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Viihdyttävä sarja tulossa. Oon ollu niin hermona ettei ole pystyny nukkumaan koko yönä. Joten samoilla silmillä mennään pitkään pvään.

Is this that 'The Year'?

Let's Go Blues!!!!
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Abdelkader taklasi just äsken kyynärpäällä päähän, en ehtiny kattoa ketä Tampan pelaajaa. Mutta ei jäähyä
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Ai niin onhan mulla normi Viaplay eikä Mäkinen selosta.
Just pitikin ihmetellä, että oleksä ottanut jonkun periaatteellisen kannan viaplayta vastaan..?
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Zatkoffilta melkoinen torjunta 2-1 -hyökkäyksessä...
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Just pitikin ihmetellä, että oleksä ottanut jonkun periaatteellisen kannan viaplayta vastaan..?

Haha onneks tajusin itte. Valitettavasti Bluesin kotiselostaja...

Paras aika vuodesta.

LET'S GO HAWKS!
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Zatkoff näyttää arvostelijoilleen närhen hanskat.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Eikai Mäkinen tähän aikaan tuolla kailota?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös