No olen kokoajan katsonut NHL TV:stä, mutta kun se ei hyväksy Viaplayn katsojien tilejä nyt jostain syystä valideiksi. Eli nhl.com muutti jotain sieltä ja nuo Viaplayn Eurooppa-tilit meni ns. vituiksi.Pyydä viaplaylta koodit nhl-tvhen.
Jaa onko se juuri tänään rikki?Jaa kiva herätä ja tietää NHL.tv-pelleilyistä.
Aa okok, asia selvä.No olen kokoajan katsonut NHL TV:stä, mutta kun se ei hyväksy Viaplayn katsojien tilejä nyt jostain syystä valideiksi. Eli nhl.com muutti jotain sieltä ja nuo Viaplayn Eurooppa-tilit meni ns. vituiksi.
Se liemi lähtee siitä kun nämä kädettömimmät pakit ei löydä hakevan sentterin lapaa vaan ryhtvät roiskimaan minne sattuu. Ihme sekoilua. Peli täysin hallinnassa ja aletaan pelätä hylätyn maalin jälkeen.Nyt on kyllä Detroit liemessä.
Normaali Viaplay näyttää ja varmasti kaivelemalla saa hyvälaatuisia striimejä sitten muutenkin.Missaanko mä ihan oikeasti tän pelin ei vitun vittu, jos jollain on linkki niin jakakaa. Redditistä ei osu silmään. Tiiätte mitä haluan nähdä..
Ai niin onhan mulla normi Viaplay eikä Mäkinen selosta.
Just pitikin ihmetellä, että oleksä ottanut jonkun periaatteellisen kannan viaplayta vastaan..?Ai niin onhan mulla normi Viaplay eikä Mäkinen selosta.
Just pitikin ihmetellä, että oleksä ottanut jonkun periaatteellisen kannan viaplayta vastaan..?
Zatkoff näyttää arvostelijoilleen närhen hanskat.