Aaaaa tosiaan. Nyt älysin :DNo katsos:
Niin voi olla myös selkä kannukin.
Aaaaa tosiaan. Nyt älysin :DNo katsos:
Niin voi olla myös selkä kannukin.
Mulla lagas chrome -> chromecast ja siirryin puhelin -> cc. Nyt toimii taas hyvin. Ihmettelin tätä tuolla toisessa ketjussa. Eniten ihmettelen sitä, että kun tää läppäristä siirretty striimi alkaa tai puskuroi, se sanoo "laddar". Puhelimesta siirretty striimi sanoo sivistyneesti "loading". Jotain korkeampaa tekniikkaa, mistä en kauheasti ymmärrä.Osaako joku teistä nörteistä kertoa mulle, että miksi mun Viaplay alkoi yhtäkkiä lagaamaan? Tänään vielä Spurs - ManU pelissä toimi hyvin, mutta nyt välillä lataa. Puhelin ja chromecast käytössä.
Varmaan Telian vika.Osaako joku teistä nörteistä kertoa mulle, että miksi mun Viaplay alkoi yhtäkkiä lagaamaan? Tänään vielä Spurs - ManU pelissä toimi hyvin, mutta nyt välillä lataa. Puhelin ja chromecast käytössä.
Elä nyt viitsi tulla vittuileen kun täällä Viaplay näyttää mulle jo häränpyllyä.Varmaan Telian vika.
Ootko sattumoisin mobiiliyhteydellä?Elä nyt viitsi tulla vittuileen kun täällä Viaplay näyttää mulle jo häränpyllyä.
Onneksi Subilta tulee Yksin kotona 3. Vois alkaa kohta katsomaan sitä kun ei tämä kakka toimi.
Okei, muuten on Viaplay toiminut moiteettomasti, mutta nyt ei.
En ole, vaan TELIAN wi-fi:llä.Ootko sattumoisin mobiiliyhteydellä?
Käytä boxi kiinni tms ja kokeile uudestaan. T. Bill Gates.En ole, vaan TELIAN wi-fi:llä.
Nyt alkaa taas jotenkin toimimaan. Oiskohan joku orava käynyt puremassa johtoja, ja nyt homma korjattu.
Älä valita Niemisen Villestä, yhteyksien jumalat rankaisee.Voi Äiti Teresan kivekset sentään, kun Viaplay päätti sitten pilata mun sunnuntai-illan. Onko muillakin ongelmia?
Ei olisi uskonut, että pystyy pelaamaan NHL:ssä nelosketjussa vielä kun hän pelasi Liigaa.Tuo Mäenalanenhan painii ihan mukavasti tuolla kulmissa ja ei aivan puukäsikään ole.