Otteluseuranta 13.–14.1.2019

  • 11 582
  • 131

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Laskin, että kentällä on eniten suomalaisia nuorten maailmanmestareita. Heitä on neljä kappaletta, siinä missä jenkeillä, ruotsalaisilla ja kanukeilla on kaksi. Kertoo sekin jotain Suomen ylivoimasta nyky U-20 kisoissa.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Ihan hyvä että Ville Nieminen on Pelicansin päävalmentaja, niin sille ei jää niin paljoa aikaa olla noissa studioissa mukana. Erittäin raskas persoona kuunneltavaksi.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Osaako joku teistä nörteistä kertoa mulle, että miksi mun Viaplay alkoi yhtäkkiä lagaamaan? Tänään vielä Spurs - ManU pelissä toimi hyvin, mutta nyt välillä lataa. Puhelin ja chromecast käytössä.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Osaako joku teistä nörteistä kertoa mulle, että miksi mun Viaplay alkoi yhtäkkiä lagaamaan? Tänään vielä Spurs - ManU pelissä toimi hyvin, mutta nyt välillä lataa. Puhelin ja chromecast käytössä.
Mulla lagas chrome -> chromecast ja siirryin puhelin -> cc. Nyt toimii taas hyvin. Ihmettelin tätä tuolla toisessa ketjussa. Eniten ihmettelen sitä, että kun tää läppäristä siirretty striimi alkaa tai puskuroi, se sanoo "laddar". Puhelimesta siirretty striimi sanoo sivistyneesti "loading". Jotain korkeampaa tekniikkaa, mistä en kauheasti ymmärrä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Osaako joku teistä nörteistä kertoa mulle, että miksi mun Viaplay alkoi yhtäkkiä lagaamaan? Tänään vielä Spurs - ManU pelissä toimi hyvin, mutta nyt välillä lataa. Puhelin ja chromecast käytössä.
Varmaan Telian vika.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Voi Äiti Teresan kivekset sentään, kun Viaplay päätti sitten pilata mun sunnuntai-illan. Onko muillakin ongelmia?

Välillä lataa kuvaa, ja kuvanlaatu on hieman pimeää ja erittäin huonoa.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Varmaan Telian vika.
Elä nyt viitsi tulla vittuileen kun täällä Viaplay näyttää mulle jo häränpyllyä.

Onneksi Subilta tulee Yksin kotona 3. Vois alkaa kohta katsomaan sitä kun ei tämä kakka toimi.

Okei, muuten on Viaplay toiminut moiteettomasti, mutta nyt ei.
 

F#21

Jäsen
Elä nyt viitsi tulla vittuileen kun täällä Viaplay näyttää mulle jo häränpyllyä.

Onneksi Subilta tulee Yksin kotona 3. Vois alkaa kohta katsomaan sitä kun ei tämä kakka toimi.

Okei, muuten on Viaplay toiminut moiteettomasti, mutta nyt ei.
Ootko sattumoisin mobiiliyhteydellä?
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Onko kiekko alkanut kiinnostamaan myös Raleighssa? Näyttää olevan hyvin kansaa katsomossa.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Ootko sattumoisin mobiiliyhteydellä?
En ole, vaan TELIAN wi-fi:llä.

Nyt alkaa taas jotenkin toimimaan. Oiskohan joku orava käynyt puremassa johtoja, ja nyt homma korjattu.
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
En ole, vaan TELIAN wi-fi:llä.

Nyt alkaa taas jotenkin toimimaan. Oiskohan joku orava käynyt puremassa johtoja, ja nyt homma korjattu.
Käytä boxi kiinni tms ja kokeile uudestaan. T. Bill Gates.
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Kyllä Sakun paikka on ylhäällä. Pelaa vahvaa peliä.
 

julkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NHL
Tuo Mäenalanenhan painii ihan mukavasti tuolla kulmissa ja ei aivan puukäsikään ole.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Voi jumaliste. Taas toi rotannaamainen ruotsalainen tekee byyrin.
 

Ralph

Jäsen
Predators kaventaa taas. Joutuu tekemään kovasti maaleja voittaakseen, kun päättivät aloittaa Rinteellä ottelun.
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
5-3. Aholle tulee sauma iskeä tyhjiin.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Tuo Mäenalanenhan painii ihan mukavasti tuolla kulmissa ja ei aivan puukäsikään ole.
Ei olisi uskonut, että pystyy pelaamaan NHL:ssä nelosketjussa vielä kun hän pelasi Liigaa.

Oi mikä maali Nashvilleltä.
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Mäenalanen pelaa kyllä hyvin. Ärsyttävän hienon maalin teki Forsberg.
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Pakko vielä kehua Mäkistä, mutta onhan tuo silkkaa taidetta miten lausuu Ryan Ellisin nimen. Siinä jää jenkit kakkoseksi.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Meinaako tää mennä jännäksi? Oisko pitänyt haastaa se potkumaali?
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Hieno maali Forsbergiltä, mutta onhan tuo Faulkin "puolustaminen" tilanteessa luokkaa huutonaurua.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös