Otteluseuranta 12.5.2023 (1. kisapäivä)

  • 53 243
  • 1 483

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & Suomi
Eikä pelkästään Jatkoajan. Narratiivi ns. uskottavempienkin toimittajien maalailemana on ollut, että Suomi on ylivoimainen suosikki ja pohjoisamerikkalaiset ihan pelleporukkoja.

Agendajournalismia?
Ei vaan surkeaa journalismia. Jos lukee jotain ylejä sun muita eikä seuraa itse jääkiekkoa niin kyllähän tämä voi yllätys olla. Minulle ei ole.
 

Barney

Jäsen
Rantastako me nyt aletaan haukkumaan koko kisojen ajan? Laine ois ollu selkee sylkykuppi jos se ois pelannut, Rantasta en ois arvannut.
Ei sen lempinimi turhaan ole matkustaja. Nyt nähdään todellinen taso, kun ei ole MacKinnon ja Makar kavereina.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mä haluisin syyttää tota Suomelaa kaikesta. Suomela pilannut kaiken.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Tämä on ollut sen verran karsea erä, että se on puolustusvoitto jos erätauolle päästään tasatilanteessa
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Kakon peliohjain lopetti yhteistyön kesken.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Rankka viikko ja paljon paskoja vaihtoi takan.
 

Barney

Jäsen
On, kymmenen vuotta. Kuinka pitkä se aika on, niin siitä lienee eriäviä mielipiteitä?
No se kaupungin toinen joukkue on voittanut mestaruuden viimeksi 38 vuotta sitten. Se on pitkä aika, kysytään sitten keneltä tahansa.
 

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
Tätä samaa pohdin juuri ennen kisoja, että haisee ihan puolivälierien outilta.
Viime vuonna oli jo lähellä, mutta silloin neloskenttä otti reppuselkään, tässä pelissä näkyy hyvin, että Suomi on kuitenkin melko raskasrakenteinen joukkue. Kiekko ja mies kun liikkuu, niin aika ihmeissään ollaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös