Breeze Harbour
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Tuo Lammikko on kyllä melkonen tuhlaajapoika
Historiallisesti hyvinkin lyhyitä aikoja. Toki yhden ihmisen elämässä pitkä aika tuo 38 vuotta, 10 vuotta ei niinkään.No se kaupungin toinen joukkue on voittanut mestaruuden viimeksi 38 vuotta sitten. Se on pitkä aika, kysytään sitten keneltä tahansa.
Ei vaan surkeaa journalismia. Jos lukee jotain ylejä sun muita eikä seuraa itse jääkiekkoa niin kyllähän tämä voi yllätys olla. Minulle ei ole.
Firman piikkiin!Olen salaa kateellinen niille joilla on varaa maksaa se 200€ ottelulipusta + 11 euron oluet päälle.
Lammikko maalipaikassa!
Soittaa Petu Matikaiselle, joka tulee paska suusta valuen riehumaan moottorisahan kanssa.Jospa Jalonen potkisi erätauolla roskiksia tai tekisi jotain muuta, että porukka syttyisi edes jonkinmoiseen liekkiin.
Ei ole. Ihan paska se on, tuurilla on tehnyt kaikki pisteensä NHL:ssä.Ehkä on vähän ennenaikaista teilata kokonaan Rantanen.
Tämä lienee sarkasmia ja tietänetkin, mutta vaikka usa voittaisikin niin 90% jääkiekkoa seuraavista kansalaisista ei edes tietäisi asiaa/heitä ei kiinnostaisi. World cup ja olympialaiset siellä kiinnostaa, nää on niitä kisoja missä pelailee yliopistopoikia.Missä kaupungissa USA:n torijuhla pidetään jos he voittavat mestaruuden?
Se lienee tehty jo.Ketjut vois kyl sotkee
Mullapa on porkkanoitaKävin jääkaapilla sillä välin kun Lammikko oli läpiajossa.