Jahas, Dan "Samettikäsi" Hacker on pääsemässä hyvään vireeseen kevättä kohden. Hyvä että onnistumisia tulee nyt laajalta rintamalta. Pysytään pois boksista niin tämähän hoituu vielä himaan!
KalPa maalia tarkistetaan videolta. Tolppa taisi olla.
Niin miten se oli? :)
Ei ole tietoa. Syitä seuranvaihtoon pelaajilla voi olla useita. Kerroin vain yhden asian, jonka tiedettiin vaikuttaneen Nordlundin päätökseen. Lukon seurajohdon toiminta nyt on mitä on, joten laitetaan "varmuuden vuoksi" syyttävä sormi sinnekin suuntaan.Onko sinulla sitten tietoa, että seurajohto olisi ehdottomasti halunnut pitää Nordlundin mitättömän viime kauden jälkeen, mutta Nordlund itse päätti ettei halua Raumalla jatkaa?
Kehen tuo KalPan "polvitaklaus" osui vai osuiko keneenkään ?
Onko Pasi Järvinen saanut peliaikaa ?
Lehtivuoreen "osui".
Kyllä on Kalpaa pantu perseeseen tuomareiden toimesta. Kalpa oli selkeästi parempi ottelun alussa mutta niin vain taululla on 2-1 Ilvekselle kiitos järkyttävän surkean polvitaklaus -tuomion.
Mitäs surkeaa siinä oli? Loppuerään tuomarit laittoi taas pillin taskuun ja näytti jo vähän siltä, että mistään ei enää tule jäähyä.
Ai kun ei loukkaantunut? Kyllä olen muutaman kerran nähnyt, kun samanlaisista tilanteista on pelaaja kannettu koppiin polvi paskana. Ja silloin kaikkien mielestä olisi ollut selvä tilanne. Mun mielestä hyvä, että kerrankin ei tarvittu sitä loukkaantumista.Tuomio oli surkea. Eihän tuosta voi millään antaa vitosta.
Striimi alkoi taas justin.tv :llä.