Todella suuri pettymys meikäläiselle. Pidin varmana kotijoukkueen voittoa ja kolmea pistettä. Näin se vaan Hokijumalat kääntävät selkänsä. Edes pisteeseen ei voi olla tyytyväinen.
Niin miten ne mahtoi tuon hoitaa, 5v4 vai 4v3?
Mas@ kirjoitti:Enpä tiedä muuta kuin että hirveä härdelli maalilla ja joku tökkäsi sisään.
Eikös se mene siten että jos varsinaisella peliajalla tulee jäähy ja se jatkuu jatkoajalla niin se pelataan 5v4? Mutta miten mahtaa olla jos jäähy tulee ajassa 60.00? Vai olenko mä ihan pihalla?Normaalistihan jatkoaika pelataan neljällä neljää vastaan joten tuo pelattiin neljällä kolmea vastaan. Mikäli Lukko olisi ottanut toisen jäähyn tuon kakkosen aikana, TPS olisi saanut pelata viidellä kolmea vastaan.
Eikös se mene siten että jos varsinaisella peliajalla tulee jäähy ja se jatkuu jatkoajalla niin se pelataan 5v4? Mutta miten mahtaa olla jos jäähy tulee ajassa 60.00? Vai olenko mä ihan pihalla?
Niin minäkin. Tepsin suora voitto olisi tuonut lompakkoon noin 180 euroa. Olisi paikannut hyvin sitä vajetta, minkä JWC sinne aiheutti. No ei väkisin.
nyt vaan jätät naiset pariksi viikoksi niin talous on jälleen kunnossa:)
Lähes yhtä tyytyväinen kuin minä Lukon otteisiin kotoisilla kiekkoareenoilla.
Hei kaveri...kokoa ittes. Mä tuen sua!
Katos Lenikin ruvennut provoamaan.
Vedonlyönti ei kannata jos mukana on oma jengi. Lähes aina kusee...