Otteluseuranta 12.–13.6.2019

  • 33 054
  • 528

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Olisiko jollain tuomarilla pokkaa viheltää liikaa pelaajia kentällä jäähy tuossa lopussa?
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Paska peli mutta tulipahan nähtyä.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Mäkinen elää vuotta 2017.

Onnea niille muutamalle Bluesin fanille jotka ovat ihan oikeasti odottaneet tätä vuosia.
 

Nick Neim

Jäsen
En kyllä tiedä mikä vika ensimmäisessä erässä oli, kun osa puhuu ponnettomasta kotijoukkueesta tai epäviihdyttävästä seiskapelistä. Ensimmäinen erähän oli kotijoukkueelta hyvä ja kokonaisuudessaan viihdyttävä.

Toka erähän nyt meni Bluesin jäädyttäessä pelin, mikä sitten näyttäytyi tuollaisena pannukakkuna.

Mielenkiintoista nähdä Tuukan äänimäärä Conn Smythessa.
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Onnea palstan Blues-fanit ja varsinkin @Ranksu !
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Historiallinen vuorokausi tulossa Suomen aikaan. St. Louis Bluesin ensimmäinen mestaruus ja minun ensimmäinen seksisessio samana päivänä.
 

Ranksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Veikkaan, että Jbo nostaa toisena ja siten Steen, Gunnar, sitten on epävarmuutta.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Onnittelut @Ranksu ! Nyt nauti ja juhli, äläkä välitä jos joku tulee itkemään "miksi juhlit jotain pohjoisamerikkalaista joukkuetta, kun itse asut Suomessa".
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Raskille ei vissiin Conn Smythea tule kun joukkue poistuu jo tuonne pukukoppiin.

Eiköhän se ROR:ille mene. Ei Binningtonkaan sinänsä väärä valinta olisi vaikkeivat statsit ihan huippuluokkaa koko poffien ajalta olekaan.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Eiköhän se ROR:ille mene. Ei Binningtonkaan sinänsä väärä valinta olisi vaikkeivat statsit ihan huippuluokkaa koko poffien ajalta olekaan.
Kyllä itse ROR:n valitsisin. Toki voi olla että annetaan Pietrangelolle joukkueen kapteenina vähän niinku "koko joukkueelle" kuten joskus on käynyt.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös