Otteluseuranta 12.–13.5.2019

  • 18 577
  • 306

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
No jaa. Mun mielestä ainakin ihan kivaa kun nimet lausutaan oikein. Siinä mielessä vähän harmi ettei pohjois-amerikkalaiset selostajat ole jaksaneet tehdä töitään kunnolla, Miroslav Satan lienee ainoa eurooppalainen pelaaja kenen nimen ne on oikeasti kunnolla opetelleet sanomaan.

Ja Douglas Murray.

Ollaan käyty tää keskustelu joskus ennenkin.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
No jaa. Mun mielestä ainakin ihan kivaa kun nimet lausutaan oikein. Siinä mielessä vähän harmi ettei pohjois-amerikkalaiset selostajat ole jaksaneet tehdä töitään kunnolla, Miroslav Satan lienee ainoa eurooppalainen pelaaja kenen nimen ne on oikeasti kunnolla opetelleet sanomaan.
Tarkoitin siis sitä hassua asiayhteyttä, joka Charan nimen oikeinlausumisesta tulee. Mutta noin muuten olen samaa mieltä kanssasi. Varsinkin Richard "Panicin" nimen väärinlausuminen ärsyttää joka kerta.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
NHL lähettää kaikille selostajille ääntämisohjeet, joiden lisäksi ainakin Bostonin omat selostajat hoitavat omien pelaajien ääntämiset itse (esim. Marchandin ääntäminen on muuttunut heillä), joten eiköhän Charalle ole ok olla Chara eikä Haara.
Minulle ei ole. Minä olen maksava asiakas. Minäminäminä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Nätisti blokkasi joku postonialainen myös tuossa maalin rakentelussa, Johanssoni pääsi kaartelemaan vapaasti.
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Johansson ja Coyle vetävät myös aikamoista kevättä. Erityisesti Marcus Johansson ollut todella hyvä.

Hyviä lisäyksiä kokoonpanoon tehty kauden aikana. Vaikka skeptinen olinkin.
 

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
ei nouse kyllä Canes tästä enää

ihan yhtä päätä
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös