Otteluseuranta 12.–13.5.2019

  • 18 582
  • 306

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Mäkis Antti noussut vissiin vähän suureen rooliin kun täytyy istua selostamisen lisäksi studion lämpiössä? Seuraavaksi varmaan Ahon vierellä kentällä.
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Itse olen aina pitänyt Mäkistä yhtenä maailman parhaista selostajista ja tuo otteluun tunnelmaa aivan erillä tapaa kuin joku Zeska Kainulainen tai Saukkonen. Vaikka Viasatin laitoin poikki kuukausi sitten niin kiva, että tälle kaudelle pääsee kuulemaan Antin ääntä ainakin vielä kerran, torstain Kimantin lisäksi.
Nytkin peli näytetään ilmaiseksi, mutta siltikin pitää monen kaivaa jotain hikisiä streameja, kun ei muka voi Mäkisen selostusta kuunnella. Ollaan muka niin asiantuntijaa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
MM-kaukalo näyttää leveyden puolesta jääpallokentältä NHL-kaukaloon verrattuna.. ja sitä kautta intensiteetti änärissä ihan hieman korkeampi..
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Nytkin peli näytetään ilmaiseksi, mutta siltikin pitää kaivaa jotain hikisiä streameja, kun ei muka voi Mäkisen selostusta kuunnella. Ollaan muka niin asiantuntijaa.
Onhan se coolimpaa kun änäriselostaja sanoo saman asian englanniksi kuin mitä Mäkinen suomeksi.
 

Rambokala

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Itse olen aina pitänyt Mäkistä yhtenä maailman parhaista selostajista ja tuo otteluun tunnelmaa aivan erillä tapaa kuin joku Zeska Kainulainen tai Saukkonen. Vaikka Viasatin laitoin poikki kuukausi sitten niin kiva, että tälle kaudelle pääsee kuulemaan Antin ääntä ainakin vielä kerran, torstain Kimantin lisäksi.
Nytkin peli näytetään ilmaiseksi, mutta siltikin pitää monen kaivaa jotain hikisiä streameja, kun ei muka voi Mäkisen selostusta kuunnella. Ollaan muka niin asiantuntijaa.
Mäkinen on hyvä selostaja. Omat mielipiteet voisi pitää omina.
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Itse olen aina pitänyt Mäkistä yhtenä maailman parhaista selostajista ja tuo otteluun tunnelmaa aivan erillä tapaa kuin joku Zeska Kainulainen tai Saukkonen. Vaikka Viasatin laitoin poikki kuukausi sitten niin kiva, että tälle kaudelle pääsee kuulemaan Antin ääntä ainakin vielä kerran, torstain Kimantin lisäksi.
Nytkin peli näytetään ilmaiseksi, mutta siltikin pitää kaivaa jotain hikisiä streameja, kun ei muka voi Mäkisen selostusta kuunnella. Ollaan muka niin asiantuntijaa.

Myönnetään, hyvä selostaja mutta jättäisi tuon narsisti puolensa vaikka kotiin. Tai viimeistään parkkipaikalle.

Hammasta purren siis Jimillä mennään.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Myönnetään, hyvä selostaja mutta jättäisi tuon narsisti puolensa vaikka kotiin. Tai viimeistään parkkipaikalle.

Hammasta purren siis Jimillä mennään.

Minä en häntä erityisen narsistina pidä. Mun mielestä saa olla ihan sellainen kun on. Ei tarvi lähteä esittämään muuta. Hyväksyn sellaisenaan.
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Minä en häntä erityisen narsistina pidä. Mun mielestä saa olla ihan sellainen kun on. Ei tarvi lähteä esittämään muuta. Hyväksyn sellaisenaan.

Nimenomaan kun luulee itsestään liikoja. Kyse kuitenkin vain selostajasta. Keskittyisi siihen minkä parhaiten osaa.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Pitikö näiden iltapäivämatsien olla jotain saamatonta neppailua ja nyhjäystä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös