Pitäis kyllä olla Saukkonen, kun kerran ilmaiskanavalta tulee.
Jim myöhästyi. Maikkari varasi miehen ensin ja maksaa paljon.
No eihän sitä tuolla koko kaudella ole ollut enää. Jää ikävä niitä tuuletteluja kyllä..Jotenkin tuntuu ”väärältä” kun kansallislauluissa ei Rene Rancourtia nähdä...
Mäkis Antti noussut vissiin vähän suureen rooliin kun täytyy istua selostamisen lisäksi studion lämpiössä? Seuraavaksi varmaan Ahon vierellä kentällä.
NHL tarjoaa maksimissaan 720p kuvaa muutenkin kuluttajilleen, joten kivikaudella sielläkin ollaan.Itellä NBC:n streami pyörimässä. Ei taida olla HD mut ei toi ny mikään kammottavan paskakaan ole.
NHL tarjoaa maksimissaan 720p kuvaa muutenkin kuluttajilleen, joten kivikaudella sielläkin ollaan.
Onhan se coolimpaa kun änäriselostaja sanoo saman asian englanniksi kuin mitä Mäkinen suomeksi.Nytkin peli näytetään ilmaiseksi, mutta siltikin pitää kaivaa jotain hikisiä streameja, kun ei muka voi Mäkisen selostusta kuunnella. Ollaan muka niin asiantuntijaa.
Mäkinen on hyvä selostaja. Omat mielipiteet voisi pitää omina.Itse olen aina pitänyt Mäkistä yhtenä maailman parhaista selostajista ja tuo otteluun tunnelmaa aivan erillä tapaa kuin joku Zeska Kainulainen tai Saukkonen. Vaikka Viasatin laitoin poikki kuukausi sitten niin kiva, että tälle kaudelle pääsee kuulemaan Antin ääntä ainakin vielä kerran, torstain Kimantin lisäksi.
Nytkin peli näytetään ilmaiseksi, mutta siltikin pitää monen kaivaa jotain hikisiä streameja, kun ei muka voi Mäkisen selostusta kuunnella. Ollaan muka niin asiantuntijaa.
Itse olen aina pitänyt Mäkistä yhtenä maailman parhaista selostajista ja tuo otteluun tunnelmaa aivan erillä tapaa kuin joku Zeska Kainulainen tai Saukkonen. Vaikka Viasatin laitoin poikki kuukausi sitten niin kiva, että tälle kaudelle pääsee kuulemaan Antin ääntä ainakin vielä kerran, torstain Kimantin lisäksi.
Nytkin peli näytetään ilmaiseksi, mutta siltikin pitää kaivaa jotain hikisiä streameja, kun ei muka voi Mäkisen selostusta kuunnella. Ollaan muka niin asiantuntijaa.
Joo Mäkisen ainoa huono puoli on se että esittää omat mielipiteensä faktoina, tai ainakin sellainen mielikuva usein jää. Muuten hyvä.Mäkinen on hyvä selostaja. Omat mielipiteet voisi pitää omina.
Myönnetään, hyvä selostaja mutta jättäisi tuon narsisti puolensa vaikka kotiin. Tai viimeistään parkkipaikalle.
Hammasta purren siis Jimillä mennään.
Pelaako nämä tuolla läntisen konferenssin puolella?Latvia 1-1
Kiitos ei näitä tähän ketjuun!Latvia 1-1
Latvia 1-1
Minä en häntä erityisen narsistina pidä. Mun mielestä saa olla ihan sellainen kun on. Ei tarvi lähteä esittämään muuta. Hyväksyn sellaisenaan.
Nämä coolit änäriselostajat eivät sorru samanlaiseen pätemiseen kuin Mäkinen.Onhan se coolimpaa kun änäriselostaja sanoo saman asian englanniksi kuin mitä Mäkinen suomeksi.