Lauri kirjoitti:Vittu pitääkö sitä Gussea päästää kentälle? Taitaa tää olla tässä tänään. Perjantaina sitten täydellä hyöryllä Kärppien kaatoon.
4-1
ptk kirjoitti:No, ei hätää. Jaskan maali on vielä tekemättä tästä pelissä.
Janne selostus on kieltämättä todella syvältä, mutta pirujako sinä siitä itket?Lager Lager kirjoitti:Kuuntele itte sitä touhua. Jengi täällä mesoaa, kun Jannen puolueellinen selostus siellä itkee. Siki siki.
tuuski kirjoitti:Ei jumalauta niin tuttua tämä tuomarisäätö jokereiden nimiin. Aloitus uusittiin niin monta kertaa, kunnes Jokerit sen voitti. Ei vittu mitä paskaa. Näin pelin.
Sitähän siellä tehdään.Juhaht kirjoitti:Nyt vaan älytön rähinä päälle ja henkistä yliotetta näädistä.
Juhaht kirjoitti:Nyt vaan älytön rähinä päälle ja henkistä yliotetta näädistä.
Gagne kirjoitti:Sellaiset ihmiset, jotka tajuavat urheilusta jotain...
Lauri kirjoitti:Mertarannan sanoin Saarenheimo "ohjasi" kiekon maaliin.
tombraider kirjoitti:Ne ihmiset juuri jättävät Suomen potkupallon seuraamatta.
Helpolla pääsi Kärpät. Onnea siitä.
TeroK kirjoitti:Tainnu blegin henkiset unelmat olla vain kakella mielessä.
Kummasti meno muuttui 4maalin jälkeen. Lapsellista touhua blegin porukalta
Gagne kirjoitti:Onneksi on tuota tupakkia riittävästi. Hermot janiinedelleen.
Ei mun tarvitse itkeä, vikalla minuutilla tultiin tasoihin.ptk kirjoitti:Janne selostus on kieltämättä todella syvältä, mutta pirujako sinä siitä itket?
TeroK kirjoitti:Lapsellista touhua blegin porukalta
No, juuri sitä minä meinasinkin.Lager Lager kirjoitti:Ei mun tarvitse itkeä, vikalla minuutilla tultiin tasoihin.
Kaljami kirjoitti:Mihinkään sikailuihin (siis pelikieltoihin) ei ole tässä vaiheessa varaa.
Edit kirjoitti:Helppohan sun on, itellä on oikein ideaalitilanne -> Vierotus menossa ja hermot kireellä, hyvää tekee tää trilleri. Taistele Kerho!