Otteluseuranta 1.semifinaali 28.3.2007

  • 55 517
  • 236
Tila
Viestiketju on suljettu.

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Aeroman kirjoitti:
Janne Niskala kommentoi eilisen pelinsä jälkeen, että Ruotsissa seurat saavat myös playoffien lipputulot, ja kansaa on hallit täynnä. Fiilikset pelata on myös katossa, koska hulinaa ja hälinää on mukavasti. Itse en tiennyt tätä kuviota, mutta pitäisikö Suomen ottaa tästä vähän mallia?
Suomen systeemi on ihan itse kehitetty ja tehty. Totta helvetissä lipputulojen pitäisi kuulua sille seuralle joka pelin järjestää. Jos näin olisi, ei tarvitsisi siitäkään kaikkien murehtia, että Helsingissä ei kiekko kiinnosta. Luulisin Hjalmarille sopivan oikein hyvin, että jokainen pitäköön omansa ja sillä hyvä. Vaan tästähän se parku syntyisi, joten jaetaan homma edelleen ja pelailleen sen yleisön edessä joka haluaa yhteistä kassaa kasvattaa.
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Jokereille ylivoimaa ja meikäläiselle hermomentholia...
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Dynamo#79 kirjoitti:
Tosi järkevää pelata näitä pelejä samaan aikaan Suomen EM-karsinnan kanssa. Puolet yleisöstä jäänyt katsomaan matsia Bakusta. Itsekin olisin mielellään mennyt muuten hallille.

Se toisaalta kertoo paljon fanienkin sitoutumisesta. Katsoako oman jengin peliä paikan päällä vai vahdata töllöä himassa/baarissa.
 

Edit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Frölunda
Ja taas jäähy. Ei tehä helpoks fanin elämää, ei...paha, todella paha paikka loppuhetkillä.
 

Budget

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kä®pät, Näshville, ÄnHooÄl.
Gagne kirjoitti:
Samaa mieltä. Potkupallon jälkeen katselin nuo Oulun huippupaikat ja meinasin leukani pudottaa. Maalihan se oli. Eipä sillä, onhan Oulussa tehty aikanaan heittomaalejakin...

vielä kun kerrot, että mikä helvetti on heittomaali? Kädellä ohjattuja ja vastaavia olen nähnyt, mutta oikein heittämällä maaliin.. tuomarikin saisi tuossa vaiheessa olla OIKEASTI sokea.
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
No ei saatana, narrit koko lopun taas yv:llä. Lintumäen tuomarivalinnat, missä pelaa?

Tämä kun kestetään, niin finaalissa ollaan.
 

tapio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bleg, Crisu, Pena, fööni, geeli ja Vidal Sasoon!
Hitto kun pakit aikailee viivalla. Kiekkoo nopeasti maalille, eikä mitään neppailua ja asettelua viivalla.

Suoraviivaisuutta, kiitos!
 

d2uce

Jäsen
Ai ku o guumad baikad. 0-1 Jaffalassa ja Jokerit ilman maalivahtia.

Edit: jahas ja 1-1 Stapleton (Rönn)
 

JuhaZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, huuhkajat ja mitä näitä nyt on...
Voihan rähmä! Meni ylitöiksi...
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
En sano nyt mitään. Toivottavasti saadaan Rönnin b-pisteshowsta puolueetonta raporttia.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Edit kirjoitti:
1-1...Joksin mukaan Rönnin moka, mitä siellä oli?

Alkaa tuntumaan taa-aaas siltä, että tuomarit viheltää Jokereille, mentaliteetilla ei HPK:ta tällä kaudella finaaleihin, etteivät finaalitulot jää ihan nollille.

Paskan marjat. No Kerho tulee vielä, toivottavasti!!!
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Budget kirjoitti:
vielä kun kerrot, että mikä helvetti on heittomaali? Kädellä ohjattuja ja vastaavia olen nähnyt, mutta oikein heittämällä maaliin.. tuomarikin saisi tuossa vaiheessa olla OIKEASTI sokea.

Kärpät-Jokerit aikonaan. Anybody? edit: Saarenheimoko se silloin oli?
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Huh. Timi jatkaa loistovirettään. Vielä pitäisi puristaa jatkoajalla voitto. Vaikeaa tulee olemaan.
 

paspau

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät!
Johan alkaa oulun yleisökin pikkuhiljaa lämpiämään ja meteliä syntyy niin ku pleioffeissa pittääki ;-)
 

Jinsui

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Gagne kirjoitti:
En sano nyt mitään. Toivottavasti saadaan Rönnin b-pisteshowsta puolueetonta raporttia.
cobolilta saadaan varmaan se puolueeton raportti.
 

janu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Colorado Avalanche
Kuningas-Stapleton! Patsasta jo Ilmalaan! Olin jo itse luovuttamassa, sen verran huonolta on Jokereiden peli kuulostanut, mutta tulihan se sieltä. Nyt sitten jatkoerää pukkaa, huhheijjaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös