Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Upeeta Ville upeeta, KuPS
Millainen juntti sä olet jos et ole gloryhunter?Kaiken maailman glory hunter juntit sai liput tähän otteluun mutta minä en. Kyllä vituttaa.
Millainen juntti sä olet jos et ole gloryhunter?Kaiken maailman glory hunter juntit sai liput tähän otteluun mutta minä en. Kyllä vituttaa.
Ei ole vaan niin lammas kuin FinleyFinleymäinen töötti. Vähän pehmeämpi vain.
Mutta kun Numminen ei Jokereissa pelannut, se nollaa myös Ruudun ja Väänäsen Jokeri-ajat. Eli ei ainuttakaan Jokeri-taustaista studiossa.Taisihan se Tuukokin kannua nostella jokereissa joskus.
Eikö noita lippuja muka rahalla ois saanut?Kaiken maailman glory hunter juntit sai liput tähän otteluun mutta minä en. Kyllä vituttaa.
Mutta kun Numminen ei Jokereissa pelannut, se nollaa myös Ruudun ja Väänäsen Jokeri-ajat.
Vielähän niitä oli toissa päivänä iso läjä myymättä.Kaiken maailman glory hunter juntit sai liput tähän otteluun mutta minä en. Kyllä vituttaa.
Eikö noita lippuja muka rahalla ois saanut?
Vielähän niitä oli toissa päivänä iso läjä myymättä.
Eikö noita lippuja muka rahalla ois saanut?
Joo mutku kaikki ilmaseks heti mulle nyt.Vielähän niitä oli toissa päivänä iso läjä myymättä.
Ville kuka?Toi Floridan Trochek vai mikä lie nevarijannu olikaan alottaa samalla tyylillä ku Ville Koho. Matkii saatana parempiaan.
Steve Stamkos ei ole sitäkään kun on tehnyt 2 maalia kuluvan kauden 11 pelissä.
Onko jengi niin tyhmää että alle 10 pelin otanta on parempi kuin kuluneet pari kautta ja 80 maalia? Näköjään on.
Ja...?Stamkos muuten nakutteli toisella NHL-kaudellaan 51+44 ja kolmannellaan 45+46. Neljännellä räpsähtikin sitten 60 häkkiä.
Eikös Teppo Numminen tehnyt suurimmat urotekonsa Suomessa TuTon paidassa.. ;)Mutta kun Numminen ei Jokereissa pelannut, se nollaa myös Ruudun ja Väänäsen Jokeri-ajat. Eli ei ainuttakaan Jokeri-taustaista studiossa.
No niinpä, mutta kuten tämän kauden tekemisestään näkyy niin nyt on menetetty tapaus.Stamkos muuten nakutteli toisella NHL-kaudellaan 51+44 ja kolmannellaan 45+46. Neljännellä räpsähtikin sitten 60 häkkiä.
Lauri Tappelus?Vaikuttaa siltä että kohta tulee tappelus.
Olisi joo, ja olisin ollut kyllä valmis maksamaan lipuista enemmänkin kuin olisi tarvinnut, mutta kun liput meni niin nopeasti ja en ollut tuolloin kykenevä hankkimaan lippuja.Eikö noita lippuja muka rahalla ois saanut?