Otteluseuranta 1.–2.11.2018

  • 45 941
  • 563

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
20.00
Florida - Winnipeg

01.00
Toronto - Dallas
NY Islanders - Pittsburgh

01.30
Montreal - Washington
Ottawa - Buffalo
Tampa Bay - Nashville
Detroit - New Jersey

02.00
St. Louis - Vegas

03.00
Edmonton - Chicago
Calgary - Colorado

04.00
Anaheim - NY Rangers 04.00

04.30
San Jose - Columbus
Los Angeles - Philadelphia
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Pitkään on odotettu kyllä tätä Jetsin ja Panthersin kohtaamista ja tunnin päästä pääseekin jo studiota katsomaan. Paikanpäälle ei päässyt, mutta onneksi näkee tv:stä. Näyttää olevan Esa Pirnes kommentaattorina, jolle antaisin varovaisen alapeukun näin etukäteen. Olisi ollut kiva nähdä esim. Tamminen toisessa pelissä ja toiseen sitten joku NHL jätkä, mutta annetaan nyt sitten Essille chance. Toiveissa Floridan voitto, mutta kuitenkin niin että Laine pari maalia tekisi
Onkos ennen peliä Canadan, USA:n ja Suomen national anthem?
 
Viimeksi muokattu:

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei onneks paljoo vituta, lippu taskussa mut hallille ei pääse. Noh, huomenna uus yritys.

Katotaan telkkarin kautta. Toivottavasti pojat laittaa kunnon shown pystyyn!
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Ei onneks paljoo vituta, lippu taskussa mut hallille ei pääse. Noh, huomenna uus yritys.

Katotaan telkkarin kautta. Toivottavasti pojat laittaa kunnon shown pystyyn!
Mitä äijä spedeili? Tuu antaa lippus mulle sit jos et ite käytä.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Lippu ja matkat olisi ollut tarjolla, mutta katsellaan nyt mielummin kotonta. Toivottavasti yleisö on messissä.
 
Suosikkijoukkue
Steelborn, Ich bin ein mouhijärveläinen
Lippu ja matkat olisi ollut tarjolla, mutta katsellaan nyt mielummin kotonta. Toivottavasti yleisö on messissä.

Voi olla tunnelman kannalta huono juttu, että molemmat ovat "suomalaisjoukkueita". Ollaan tavallaan molempien puolella eikä kehdata buuata kummallekkaan.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Noniin saatiin Reino Nordinin haastattelu tähän. Löytäiskö jostain Seppo Rätyn ja Bull Mentulan mielipiteet tästä ottelusta?
 

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
Olen pettynyt, jos joku demari ei tänään vähättele pelin tasoa/pelaajia/NHLää/Kanadaa/USAta/Tapparaa tässä ketjussa.
 

Subrosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olen pettynyt, jos joku demari ei tänään vähättele pelin tasoa/pelaajia/NHLää/Kanadaa/USAta/Tapparaa tässä ketjussa.

Talk about aasinsilta. Eiköhän pysytä peliä koskevassa keskustelussa puoluepolitiikan sijaan.

Mahtavaa kyllä, että Suomessa väläytellään välillä änärin puolta. Itseeni markkinointi on kyllä saanut myös iskostettua tuon sinänsä hassun Barkov - Laine -vastakkainasettelun.
 
Suosikkijoukkue
HPK
Olen pettynyt, jos joku demari ei tänään vähättele pelin tasoa/pelaajia/NHLää/Kanadaa/USAta/Tapparaa tässä ketjussa.

Saako oikeistolaisena vähätellä pelin tasoa? Ruotsissa pelattu peli oli kyllä kamalaa katseltavaa, toivottavsti tänään on koneet paremmin käynnissä.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Lammikko varmaan NHL:n "nimettömin" suomalainen, vaikka toki kuului -16 kultajoukkueeseen.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Olen pettynyt, jos joku demari ei tänään vähättele pelin tasoa/pelaajia/NHLää/Kanadaa/USAta/Tapparaa tässä ketjussa.

Saako vähätellä TBK:n mestaruuksia? Ja ei, en ole demari.
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Lammikko varmaan NHL:n "nimettömin" suomalainen, vaikka toki kuului -16 kultajoukkueeseen.
Nyt vasta tajusin itse että kaiken Barkov ja Laineen hypetyksen keskellä, "nobody" Lammikko on se tehokkain suomalainen näissä geimeissä.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Lammikko tekee tänään eniten pisteitä suomalaisista.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Nyt vasta tajusin itse että kaiken Barkov ja Laineen hypetyksen keskellä, "nobody" Lammikko on se tehokkain suomalainen näissä geimeissä.
Harmi ettei Sami Niku ole Jetsin kokoonpanossa, olisi saanut Lammikko siitä kovan haastajan.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Jokerit vahvasti mukana NHL-joukkueiden kanssa. :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös