Ei niin. Suomi on hävinnyt näissä kisoissa Venäjälle, Latvialle ja USA:lle.
Vain Suomi ja Venäjä on noista jäljellä. Ei ole merkitystä, kenet voitat, vaan koska voitat.
Eiköhän noin ole monelle muullekin väliin käynyt, että jonkun toisen maan pelaaminen on vaikuttanut oman maan sijoitukseen, vai mitä?Ero on siinä, että vain ja ainoastaan Suomesta löytyy näitä paskapäitä, jotka jäävät tähän nalkkiin ja jorinaan kiitollisuudenvelasta! Enpä ole ikinä törmännyt minkään toisen maan kannattajan kirjoitukseen, jossa märehditään "väärää menoa välieriin"!!Joskus se "Hannu Hanhi"näemmä käy meilläkin ja siinä ei ole mitään anteeksipyydeltävää tai surkuteltavaa.Eteenpäin on elävän mieli.Piste.
Ihan tiedoksesi, sanoin jo, että olet niin hyvä kuin viimeisin pelisi. Siksi Suomi pelaa huomenna finaalissa. Mulle ei kannata tunkea sanoja suuhun. Pointtini on, että vituttaa tämä lällättely "kaikille epäilijöille". Ainoa Suomen mahdollisuuksiin Latvia-tappion jälkeen uskonut kirjoittaja tässä ketjussa on MustatKortit. Hän voi tulla vittuilemaan. Muut voivat pitää turpansa kiinni.Ja ihan mielenkiinnosta: kaiketi olet sitä mieltä, että myös kansallisissa sarjoissa mitaleille ei pitäisi olla mitään asiaa jos on sarjataulukossa alempana?
Leon kirjoitti:Ainoa Suomen mahdollisuuksiin Latvia-tappion jälkeen uskonut kirjoittaja tässä ketjussa on MustatKortit. Hän voi tulla vittuilemaan. Muut voivat pitää turpansa kiinni.
Ihan tiedoksesi, sanoin jo, että olet niin hyvä kuin viimeisin pelisi. Siksi Suomi pelaa huomenna finaalissa. Mulle ei kannata tunkea sanoja suuhun. Pointtini on, että vituttaa tämä lällättely "kaikille epäilijöille". Ainoa Suomen mahdollisuuksiin Latvia-tappion jälkeen uskonut kirjoittaja tässä ketjussa on MustatKortit. Hän voi tulla vittuilemaan. Muut voivat pitää turpansa kiinni.
Tällä hetkellä Suomi on seitsemän ottelun voittoputkessa.
En nyt ihan ymmärrä tätä. Tshekki, Kanada, Kazakstan, sitä ennen hävittiin USAlle? Valotatko hieman mitä tällä tarkoitit?
Saat anteeksi :)Tsot, tsot. Haes nyt minun epäilevä postaukseni. Mä saan kanssa vittuilla :)
Ehkä ei, mutta kyse olikin turnauksesta.
En tainnut tulla oikein ymmärretyksi postauksellani. Tarkoitin vain sitä, että ilman Sveitsin voittoa, Suomen maajoukkue olisi teilattu täysin meidän kannattajien toimesta. Nyt se voitto mahdollisti meille lätkäjännereille huikean finaalin.
Turnauksen alussa joukkueen ylivoimaisesti paras pelaaja. Mielestäsi edelleen kulkee hienosti?