Mainos

Otteluseuranta – välierät 24.5.2014

• 126 088
  • 614
Tila
Viestiketju on suljettu.

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
Vähän kuin teidän Tomekki? Diggasin kovasti mutta mj:ssä jäi aika vähiin näytit.

Päinvastoin! Iiron näytöt on mut vakuuttanut, varmaan tulevissa kisoissa vakiokalustoa. Näin toivon!

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tähän tekisi mieli vähän ilkeämielisesti todeta, että siinä missä vanha polvi pelkää kuolemaa, nuori polvi haistaa veren. ;)

Ei kai tuossa mitään ilkeämielistä ole, realismia vaan. Mehän olemme kaikki oman aikamme lapsia ja mun lapsuudessa Suomi voitti Tsekin ensimmäistä kertaa MM-skaboissa 1967. Sen jälkeen on pelottanut aina :)

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Ja Jagr häviää kaksinkamppailun Marttiselle

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
Alkaa tsekki heräillä. Tiukka matsi tulee...

Hode

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vatsalaanmakoilevatnaamansapitelijät
Immoselta vahvaa pelaamista, Palolalle paikan järjestäminen sen jälkeen aloitus voitto, pakkejen rauhoittaminen ja itse vaihtoon loistavaa..Katotaan miten nyt käy..

Ikaros

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bayern Münich, Pelicans, NHL, 49's ja Lorna Shore
Onkohan teillä sinne torillekaan mitään asiaa, kun olette niin kovin poikia haukkuneet? Saavat olla ihan keskenään siellä Sankareita.

Joo, onneks en itse edes käytä twitteriä muuta kuin uutistenlukemiseen puhelimesta etc. Viestiäkään en ole kirjoittanut, että ihan turhaan Lehterä on mulle vihanen ;) Onko se oikeasti tommonen haastatteluissa, vai onko ottanut nyt oikeesti nokkiinsa? Itsellä ei hajuakaan.

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Palolalle jäähy.

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Nyt on Tsekki herännyt tähän toiseen erään. Ei ole Suomi enää yhtä vahva kuin ekassa erässä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.