Otteluseuranta – puolivälierät 22.5.2014

  • 222 901
  • 1 127
Tila
Viestiketju on suljettu.

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Kaikki, paitsi Palola ja Jormakka on olleet paskoja tän pasltan mukaan. Silti peli 2-2. Hyvin menee Suomella lätkässä kun maailman paskimmalla nipulla ja paskalla pelillä menee näin! Mitä, jos kerrankin Leijonat pelais hyvin? Joka peli voitettais 8-0?
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Väitän, sillä Kanadalla on ollut parhaat pelaajat mukana vain työsulkukausina.

Pettämätön logiikka. Eli näistä MM-kisoistakaan ei puutu parhaat pelaajat, vaan kaikki parhaat on mukana.

Noh sepä OT:sta.

Hauskaa että perinteisesti niin hyvä aloittaja kun Kanadan jengi on, niin nyt siellä on Schennin tasoista kaveria "kaapimassa" aloituksia yv:lläkin.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Huh, ensimmäistä kertaa rupesi vähän jännittämään!

Kanada aikalisä.
 

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
Kaikki, paitsi Palola ja Jormakka on olleet paskoja tän pasltan mukaan. Silti peli 2-2. Hyvin menee Suomella lätkässä kun maailman paskimmalla nipulla ja paskalla pelillä menee näin! Mitä, jos kerrankin Leijonat pelais hyvin? Joka peli voitettais 8-0?

Kyllä se tuon vaatisi... tällä palstalla.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Suomi mylläköi vaihteeksi Kanadan päässä.

Kisamaskotti Huhtalakin voisi tehdä jotain kentällä. Liigassa vittumainen kusipää ja MM-areenalla varsinainen puppeli.
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Sanokaa mitä sanotte, mutta mä olen helvetin ylpeä leijonien tämän päivän taistelusta, ja ylipäätänsä hurjasta tason nostosta.

Tämä on ollut tuolta miehistöltä kova taistelu. Saas nähä kuin käy.
 

Bob Rambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, AC Oulu
Pitkästä aikaa hyvä ja energinen vaihto Suomelta. Ei tuo nyt mun mielestä ihan niin paskaa peliä ole ollut tai niin alakynnessä olla kuin mitä Mertaranta mesoamisellaan antaa olettaa. Hyvin jätkät taistelee.

Suomi voittaa tämän.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
On tuo Mertaranta välillä ärsyttävä - joo, vaihto voi olla kesken mutta se oli silti Kanadalle 1-2 -hyökkäys, ei 2-1. Anyway, Kanada kyllä pörrää näyttävästi, mutta viime minuutit olleet kohtuullisen ok. Jännä peli.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Ei tuo nyt mun mielestä ihan niin paskaa peliä ole ollut tai niin alakynnessä olla kuin mitä Mertaranta mesoamisellaan antaa olettaa.

Joo, ja mä korotan panoksia aiemmista postauksistani. Katselisin tätä peliä mieluummin JUSSI SAARISEN selostamana kuin Mertarannan.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Kontiolat vaihteeksi kusessa omissa. Tuoreempia jalkoja jäälle ja voitto kotiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös