Otteluseuranta – mitaliottelut 25.5.2014

  • 251 859
  • 1 292
Tila
Viestiketju on suljettu.

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Meni maku koko paskasta. Tuomarit pilasivat urheilutapahtuman. Ei kiinnosta enää vittujakaan.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Oli kyllä naurettava toi Sikastovin filmi. Toki se mailan kärki vähän hipaisi sitä, mutta vittu mikä tapa kuolla. Sitten vielä pumpulitukkoa huuleen. Vittu mua hävettäisi jos Suomi filmaisi joskus noin.
 

Ikaros

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bayern Münich, Pelicans, NHL, 49's ja Lorna Shore
Paitsi, että on toimitsijoiden hommia nuo.

Kyllähän tuomarit on ollut heikkoja, mutta onhan tää aika surullista ku Mertsi sanoo, että helppo jäähy niin koko jatkoaika itkee verta ja huutaa oikeusmurhaa.

Joo just sen takia täällä itketään ku mertsi sanoo niin. Mee karjalalippis muualle. Kai nyt kaikilla täällä olevilla on silmät päässä?
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Pelaaks Kipru vielä...?
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kyllä!!!! Nyt alkaa tasoero tulemaan jo esille. Ilman Rinnettä peli olisi ollut ohi jo selvästi aiemmin. Nyt meidän on oltava tarkkana.

Eikö siellä kehitysmaassa ole internettiä vai minkä vitun takia tänne kirjoittelet? Varmaan joku ryssäpalsta sullekin löytyy missä voit ryssälasit päässä kirjoittaa tuota paskaa.
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Malkin, Shipatsev tai Plotnikovaa voisi ajella törkeästi pystyyn jos tilanne näyttää heikolta.
 

Freya

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, TPS & M.Koivu
Oli kyllä naurettava toi Sikastovin filmi. Toki se mailan kärki vähän hipaisi sitä, mutta vittu mikä tapa kuolla. Sitten vielä pumpulitukkoa huuleen. Vittu mua hävettäisi jos Suomi filmaisi joskus noin.

Ja mua hävettäisi olla venäläinen jos voittaisin noin. Oksettavia tapauksia.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Yllättävän negatiivinen tunnelma täällä. Relatkaa, hopee ei oo häpee.
 
Suosikkijoukkue
Hihasta vedetyt Ässät, Dallasin Tähdet & Sport
Palolalla pari tolppaa, tuleeko Suomipoika peliin vielä? Pitää uskoa.
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Steegil haluaa olla aina eri mieltä enemmistön kanssa. Ei sitä kannata ottaa niin vakavasti.

Niin se on kummallista, kun meikäläisen perustelluista itkuista Liigan huonosta tuomaritoiminnasta vastaitketään oikein huolella niin sitten, kun nähdään selvästi tiukempaa linjaa mitä olen koko ajan toivonut niin itkuni onkin vain sitä, että haluan olla eri mieltä enemmistön kanssa.

Toki pari heikkoa vihellystä on tullut, mutta kokonaisuutena tämä linja hakkaa esimerkiksi Liigan finaalien linjan 100-0.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Yllättävän negatiivinen tunnelma täällä. Relatkaa, hopee ei oo häpee.

Ei jos se tulisi rehellisesti. Tällaisella paskalla lähinnä vituttaa, että Suomi osallistui koko kisoihin, kun mestari on jo päätetty.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös