Kuka vielä kehtaa sanoa ettei mm-kisoja tulisi pelata joka vuosi?
Kunhan pysyvät poissa boksista, niin kultaa tulee. Se voi tietysti olla helpommin sanottu kuin tehty, kiitos Isä Vladimirin ja Isä Aleksanterin paineen alla viheltävien tuomarien.
Taas on kaikki auki mutta niitä jäähyjä ei saisi ottaa. 5vs5 Suomi pärjää mutta jäähyltä tätä peliä ei voiteta.
Joku yläkerran naapuri spoilasi maalin, oma lähetys tuli sen verran myöhässä. Kattorappaukset meinasi tipahtaa ja kuulo meni kun itse katselin vielä oman pään aloitusta.
Onhan nämä aivan jäätävää viihdettä, mutta tätä keskustelua voidaan jatkaa pelin jälkeen ny naatitaan!Itse olen sanonut tätä, mutta jos tällänen fiilis on, niin joka vuos todellakin! On nää finaali pelit iha erinlaisia. Huikea tunnelma.
Itse taidan kuulua näihin spoilaajiin. Omat huudot ja taputukset tulevat sen pari sekuntia ennen naapuria. Max Sport HD taitaa olla hiukan edellä.Joku yläkerran naapuri spoilasi maalin, oma lähetys tuli sen verran myöhässä. Kattorappaukset meinasi tipahtaa ja kuulo meni kun itse katselin vielä oman pään aloitusta.
Niin ja Katsomossahan on n. 20 sekunnin viive livelähetykseen.Itse taidan kuulua näihin spoilaajiin. Omat huudot ja taputukset tulevat sen pari sekuntia ennen naapuria. Max Sport HD taitaa olla hiukan edellä.
Mulla spoilas joku naapuri kerrostalossa oleva henkilö, jolla oli myös parvekkeen ovi auki. :DJoku yläkerran naapuri spoilasi maalin, oma lähetys tuli sen verran myöhässä. Kattorappaukset meinasi tipahtaa ja kuulo meni kun itse katselin vielä oman pään aloitusta.