Otteluseuranta (Ässät)

  • 474 078
  • 7 184
Tila
Viestiketju on suljettu.

Delkor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei tämä Ässienkään puolustaminen juuri tässä ja nyt ihan vakuuta, vaikka peli 3-0 onkin. Kaksi täysin avopaikkaa Saipalle toistaiseksi.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jos ois pitänyt kropan suorana, ei olisi käynyt mitään. Nyt otsa edellä laitaa päin. Ainakin omana silmään näytti aika heppoiselta tönäisyltä, muutoin olen samaa mieltä kanssasi.

Todennäköisesti tuossa aukesi nenä vain niin pahasti että tarvitaan tikkejä, tokassa erässä jo mukana. Tietty saattoi nenu murtuakin, mutta siinäkin tapauksessa on tokassa erässä mukana. Häkki päähän ja lisää paskaa housuun.

Nenä murtunut?? Kojolta aikamoinen aivopieru.
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Jos ois pitänyt kropan suorana, ei olisi käynyt mitään. Nyt otsa edellä laitaa päin. Ainakin omana silmään näytti aika heppoiselta tönäisyltä, muutoin olen samaa mieltä kanssasi.

Aikamoinen teränkäyttäjä saa olla että sen liikkeen tekisi suorilta vartaloin. Silloin jää kyllä se pakki karistamatta kyydistä. Toivotaan nyt ettei mitään isompaa, edelleen ihmettelen tuota tuomiota, jos kultapotta telotaan tuomitulla rikkeellä verta vuotavana koppiin ja rangaistus on 2min av ja nimellinen kymppi.
 
Suosikkijoukkue
Naurettavat agendat
Nenä murtunut?? Kojolta aikamoinen aivopieru.

Pitänee katsoa tuo tilanne uusiksi vielä kun tuntuu muut olevan sitä mieltä että oli törkeä, ja itse olin katsovinani ettei mikään paha nyt ollut vaan surkeiden sattumusten sarja että noinkin pahasti kävi.

Niin? On se itselläkin nenä murtunut, eikä kummoinen isku ollut.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Taimelta tyhmä jäähy erän loppuun. Toka erä alkaa alivoimalla.

Toivottavasti Tylorilla ei ole aivotärähdystä.

Nyt vaan omaa peliä. Sekavaa oli ja aikalailla joka paikasta tehtiin maali.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Juuri sellainen alku mitä oli toiveissakin eli Ässät sai maaleja heti alkuun. Nyt vain pääkylmänä, Taimi otti turhan jäähyn erän loppuun ja toivottavasti SaiPa ei rango siitä heti erän alkuun. Toivottavasti Tylor palaisi vielä peliin mukaan
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Taimi otti tyhmän jäähyn summerin jälkeen.
Ois vaan ite esittänyt että sattuu naamaan

E: Miten tuosta voi oikeasti antaa vain toiselle jäähyn, tuomari katsoo vierestä. Saman arvoinen alivoima kuin kultapotan sikailu, hyvin viheltää.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Pitänee katsoa tuo tilanne uusiksi vielä kun tuntuu muut olevan sitä mieltä että oli törkeä, ja itse olin katsovinani ettei mikään paha nyt ollut vaan surkeiden sattumusten sarja että noinkin pahasti kävi.

Niin? On se itselläkin nenä murtunut, eikä kummoinen isku ollut.

Näytti vahingolta. Kojo ei pysynyt suunnan muutoksessa mukana, vähän kädellä selkään ja huonosta tasapainosta Tylor naama edellä laitaan.

Paskaa tuuria jos tulee tuosta pitkä huili.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Hommia nyt vaan kunnolla, niin hyvä tulee.. tässä on jopa vähän petollinen tilanne, koska peli ei ollut oikeastaan kunnolla edes alkanut, ja se oli silti jo 3-0 Ässille

Pitänee katsoa tuo tilanne uusiksi vielä kun tuntuu muut olevan sitä mieltä että oli törkeä, ja itse olin katsovinani ettei mikään paha nyt ollut vaan surkeiden sattumusten sarja että noinkin pahasti kävi.

Niin? On se itselläkin nenä murtunut, eikä kummoinen isku ollut.

Nimenomaan kaikinpuolin näytti siltä, että Kojo ei käytännössä edes kunnolla osunut Tyloriin (nippa nappa sen verran, että siitä saatiin noinkin iso jäähy kaivettua), vaan nyt kävi aika pitkälle vain huono tuuri. Onneksi nyt ei selvästikään mitään vakavaa, ei se nenä murtuneelta näyttänyt..
 

Huppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
"typerä jäähy Taimelta". Vastustaja lyö polvisuojiin ja luistelee kohti, Taimi antaa poikkarin ja kaveri leikkii haavoittunutta. Hametta päälle ja häpeä kuka lie.
Nimenomaan. Vainio pelasi tilanteen hyvin hakien tuon ja Taimi hölmöili. Noissa paikoissa pitää pitää pää kylmänä.
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Nimenomaan. Vainio pelasi tilanteen hyvin hakien tuon ja Taimi hölmöili. Noissa paikoissa pitää pitää pää kylmänä.
Tosi hyvin, jeejee. On kyllä mahtavaa että meni lyömään pohkeille summerin soitua ja sitten lyödään poikkarit vastakkain ja itseen sattuu niin hitosti. Miten minä en löydä tuosta yhtään mitään hienoa, ainoastaan paskan tuomaroinnin.

E: Tuomareilla kova tarve päästä aina tasoittamaan jäähytilastoja ja tässä aukesi tilaisuus siihen, mitään muuta sieltä ei koko erään keksittykään.
 

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tulos ei kerro totuutta, Ässillä käynyt tuurikin nyt!
Meinasin kehua, että pelaapa Taimi fiksusti ja hyvin...no, pelasihan se hyvin, mutta miksi pitää täräyttää kaveria poikkarilla tuonne kaulan alle summerin soitua, niin että tuomarlla ei ole muuta mahdollisuutta kuin laittaa jäähylle, miksi!?
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Taimelta tyhmä jäähy erän loppuun. Toka erä alkaa alivoimalla.

Toivottavasti Tylorilla ei ole aivotärähdystä.

Nyt vaan omaa peliä. Sekavaa oli ja aikalailla joka paikasta tehtiin maali.

Taimelta fiksu veto loppuun.

Minua vituttaa tuomarit, jotka tappavat tunnetta. Vainio tuli haastamaan Taimea, joka antoi pienen poikkarin ennen kuin Vainio ehti. Jos Taimi olisi odottanut ja heittäytynyt, taas olisi tuomittu täällä.

Vastaavia tuomari ratkaisuja on ollut ennenkin, viime otteluissa Spinksien käytöskympit. Tylor kaatoi maalin Kuopiossa viimeisen maalin jälkeen, Tyson koputteli pari kertaa HPK pelissä. Molemmat johtuivat tappion aiheuttamasta vitutuksesta ja olivat vaarattomia. Nyt Vainio haastoi, tiesi että poikkari tulee. Tuomarin olisi pitänyt sanoa Vaimolle, mitäs lähdit.

Edit: No, Vainiolle piti sanoa.
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Tulos ei kerro totuutta, Ässillä käynyt tuurikin nyt!
Meinasin kehua, että pelaapa Taimi fiksusti ja hyvin...no, pelasihan se hyvin, mutta miksi pitää täräyttää kaveria poikkarilla tuonne kaulan alle summerin soitua, niin että tuomarlla ei ole muuta mahdollisuutta kuin laittaa jäähylle, miksi!?
Katso nyt mihin se lyö, kädet vastakkain ja joku hanska kimpoaa ehkä ylös, mutta ihan saman tekivät, heikompaa sattui niin maan hitosti.
 

Pataatti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata, rispektit Saipalle ja Spåralle. TML
Taimi päätti sitten kusasta joukkueen muroihin. Ei saatana voi kokenut jätkä ottaa noin typerää jäähyä. Toivotaan että Tylor pystyy jatkamaan.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Minua vituttaa tuomarit, jotka tappavat tunnetta. Vainio tuli haastamaan Taimea, joka antoi pienen poikkarin ennen kuin Vainio ehti. Jos Taimi olisi odottanut ja heittäytynyt, taas olisi tuomittu täällä.

Vastaavia tuomari ratkaisuja on ollut ennenkin, viime otteluissa Spinksien käytöskympit. Tylor kaatoi maalin Kuopiossa viimeisen maalin jälkeen, Tyson koputteli pari kertaa HPK pelissä. Molemmat johtuivat tappion aiheuttamasta vitutuksesta ja olivat vaarattomia. Nyt Vainio haastoi, tiesi että poikkari tulee. Tuomarin olisi pitänyt sanoa Vaimolle, mitäs lähdit.

Näin tilanteen livenä hallilla ja missasin tuon mistä tilanne alkoi. Kun näki nahinassa vaan Taimen korkealle nousseen iskun, niin näytti tyhmältä jäähyltä.

Tais olla kuitenkin vaan tilastojen tasottelua ja tuomareiden iltapuhteen helpottamista.

Dumareille unelmailta kun peli päättyy 60min, jäähytasapaino suht tasan ja pelissä ei tunnetta.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Ihan aiheesta Taimi kopautti, eikä nyt välttämättä ollut jäähyn arvonen. Mutta 3-0, erätauolle mentäessä, ei noin kokeneen pelurin oo välttämätöntä lähteä noihin.
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Taimi päätti sitten kusasta joukkueen muroihin. Ei saatana voi kokenut jätkä ottaa noin typerää jäähyä. Toivotaan että Tylor pystyy jatkamaan.
Toivotaan että Ässäpelaajat kääntää vain vasenta poskea jatkossa, siinä sitä tulee samalla hillot sinne muroihin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös