Jos ois pitänyt kropan suorana, ei olisi käynyt mitään. Nyt otsa edellä laitaa päin. Ainakin omana silmään näytti aika heppoiselta tönäisyltä, muutoin olen samaa mieltä kanssasi.
Todennäköisesti tuossa aukesi nenä vain niin pahasti että tarvitaan tikkejä, tokassa erässä jo mukana. Tietty saattoi nenu murtuakin, mutta siinäkin tapauksessa on tokassa erässä mukana. Häkki päähän ja lisää paskaa housuun.
Ikävä tapaus. Josko, tämän jälkeen veljekset erottaa paremmin.Nenä murtunut?? Kojolta aikamoinen aivopieru.
Jos ois pitänyt kropan suorana, ei olisi käynyt mitään. Nyt otsa edellä laitaa päin. Ainakin omana silmään näytti aika heppoiselta tönäisyltä, muutoin olen samaa mieltä kanssasi.
Nenä murtunut?? Kojolta aikamoinen aivopieru.
Toivottavasti Tylorilla ei ole aivotärähdystä.
Ois vaan ite esittänyt että sattuu naamaanTaimi otti tyhmän jäähyn summerin jälkeen.
Pitänee katsoa tuo tilanne uusiksi vielä kun tuntuu muut olevan sitä mieltä että oli törkeä, ja itse olin katsovinani ettei mikään paha nyt ollut vaan surkeiden sattumusten sarja että noinkin pahasti kävi.
Niin? On se itselläkin nenä murtunut, eikä kummoinen isku ollut.
Pitänee katsoa tuo tilanne uusiksi vielä kun tuntuu muut olevan sitä mieltä että oli törkeä, ja itse olin katsovinani ettei mikään paha nyt ollut vaan surkeiden sattumusten sarja että noinkin pahasti kävi.
Niin? On se itselläkin nenä murtunut, eikä kummoinen isku ollut.
Nimenomaan. Vainio pelasi tilanteen hyvin hakien tuon ja Taimi hölmöili. Noissa paikoissa pitää pitää pää kylmänä."typerä jäähy Taimelta". Vastustaja lyö polvisuojiin ja luistelee kohti, Taimi antaa poikkarin ja kaveri leikkii haavoittunutta. Hametta päälle ja häpeä kuka lie.
Tosi hyvin, jeejee. On kyllä mahtavaa että meni lyömään pohkeille summerin soitua ja sitten lyödään poikkarit vastakkain ja itseen sattuu niin hitosti. Miten minä en löydä tuosta yhtään mitään hienoa, ainoastaan paskan tuomaroinnin.Nimenomaan. Vainio pelasi tilanteen hyvin hakien tuon ja Taimi hölmöili. Noissa paikoissa pitää pitää pää kylmänä.
Taimelta tyhmä jäähy erän loppuun. Toka erä alkaa alivoimalla.
Toivottavasti Tylorilla ei ole aivotärähdystä.
Nyt vaan omaa peliä. Sekavaa oli ja aikalailla joka paikasta tehtiin maali.
Taimelta fiksu veto loppuun.
Katso nyt mihin se lyö, kädet vastakkain ja joku hanska kimpoaa ehkä ylös, mutta ihan saman tekivät, heikompaa sattui niin maan hitosti.Tulos ei kerro totuutta, Ässillä käynyt tuurikin nyt!
Meinasin kehua, että pelaapa Taimi fiksusti ja hyvin...no, pelasihan se hyvin, mutta miksi pitää täräyttää kaveria poikkarilla tuonne kaulan alle summerin soitua, niin että tuomarlla ei ole muuta mahdollisuutta kuin laittaa jäähylle, miksi!?
Minua vituttaa tuomarit, jotka tappavat tunnetta. Vainio tuli haastamaan Taimea, joka antoi pienen poikkarin ennen kuin Vainio ehti. Jos Taimi olisi odottanut ja heittäytynyt, taas olisi tuomittu täällä.
Vastaavia tuomari ratkaisuja on ollut ennenkin, viime otteluissa Spinksien käytöskympit. Tylor kaatoi maalin Kuopiossa viimeisen maalin jälkeen, Tyson koputteli pari kertaa HPK pelissä. Molemmat johtuivat tappion aiheuttamasta vitutuksesta ja olivat vaarattomia. Nyt Vainio haastoi, tiesi että poikkari tulee. Tuomarin olisi pitänyt sanoa Vaimolle, mitäs lähdit.
Toivotaan että Ässäpelaajat kääntää vain vasenta poskea jatkossa, siinä sitä tulee samalla hillot sinne muroihin.Taimi päätti sitten kusasta joukkueen muroihin. Ei saatana voi kokenut jätkä ottaa noin typerää jäähyä. Toivotaan että Tylor pystyy jatkamaan.