Otteluseuranta (Ässät)

  • 475 693
  • 7 184
Tila
Viestiketju on suljettu.
Lyökää nyt jumalauta linjuria kohti pari kiekkoa. Ei toi nyt noin mene, että ekan alotuksen jälkeen saa karata toisen niskaan ja sen jälkeen kaivetaan toinen boksiin. Huhhuh.
Oli kyllä uskomatonta shittiä tuo tuomio. Siikoselle siitä olisi kuulunut väkivaltaisuusjäähy. Toivottavasti haetaan 3. erässä Miska myllyihin. Ei tässä muuta katsottavaa enää ole.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Oli kyllä uskomatonta shittiä tuo tuomio. Siikoselle siitä olisi kuulunut väkivaltaisuusjäähy. Toivottavasti haetaan 3. erässä Miska myllyihin. Ei tässä muuta katsottavaa enää ole.

Ei haeta. Miksi haettaisiin? Selin on tyytyväinen peli-ilmeeseen. Ässät on sarjan huonoin kotijoukkue ja Salmio kuuluisi nyt loppupeliksi vilttiin. Salmion yritys tyhjiin vrt. Nättisen, kumpi halusi maalia enemmän?

Hävettää enemmän kuin vituttaa.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Vittu kun paskaa Pelicansia vastaan tehdään maaleja niin sitten kuvitellaan taas liikoja. Maalinteko tökkii jo viidettä kautta putkeen.

Paikat oli ratkaista peli ekassa erässä mut ei kiinnostanut ja sitten kun toinen teki 0-1 peli oli selvä.
 

Pataatti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata, rispektit Saipalle ja Spåralle. TML
Vittu mitä paskaa tuo joukkue tarjoaa taas kotona. Siellä on sellaisia vapaa matkustajia, kenestä pitäisi välittömästi päästä eroon. Kivenmäki, Salmio sekä Rekonen homma ei isäntiä kiinnosta sitten niin pätkääkään. Mutta kun ei rahaa kuitenkaan ole niin surffailkoon. JYP on pelannut myös eilen, mutta heitä pelaaminen kiinnostaa. Ja he pelaavat joukkueelle, kuten Patakin teki eilen. Toisena päivä Pataa ei pelaaminen yleensä kiinnosta. Edellämainittujen kavereiden näpertely on kyllä hirveää kuraa. Eikö A:ssa ole yhtään pelaajaa, johon Kivenmäen voisi vaihtaa?
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Hävettää enemmän kuin vituttaa.

Mua taas vituttaa nämä huonot pelit, mutta eivät hävetä. Ehkä sitä, että on jälleen kausikortilla katsomassa tätä lauantai-illan viihdettä voisi hävetä, mutta en osaa hävetä. Päin vastoin olen ylpeä, että olen taas täällä.

Pelaajat hävetköön. Kannattajat eivät ole yhtään mokaa jäällä tänäkään iltana tehneet.
 
Vittu mitä paskaa tuo joukkue tarjoaa taas kotona. Siellä on sellaisia vapaa matkustajia, kenestä pitäisi välittömästi päästä eroon. Kivenmäki, Salmio sekä Rekonen homma ei isäntiä kiinnosta sitten niin pätkääkään. Mutta kun ei rahaa kuitenkaan ole niin surffailkoon. JYP on pelannut myös eilen, mutta heitä pelaaminen kiinnostaa. Ja he pelaavat joukkueelle, kuten Patakin teki eilen. Toisena päivä Pataa ei pelaaminen yleensä kiinnosta. Edellämainittujen kavereiden näpertely on kyllä hirveää kuraa. Eikö A:ssa ole yhtään pelaajaa, johon Kivenmäen voisi vaihtaa?
Lisätään vielä Hedberg. Kyllä Skellefteån johto on naureskellut, kun ovat hänestä päässeet eroon. Pitkään olen myös miettinyt mitäköhän siellä Kerttulan haastattelussa on juteltu. Jos siellä on jotain kovasta motivaatiosta ja kehittymishaluista puhuttu niin ei näy kyllä kentällä.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mua taas vituttaa nämä huonot pelit , mutta eivät hävetä. Ehkä sitä, että on jälleen kausikortilla katsomassa tätä lauantai-illan viihdettä voisi hävetä, mutta en osaa hävetä. Päin vastoin olen ylpeä, että olen taas täällä.

Pelaajat hävetköön. Kannattajat eivät ole yhtään mokaa jäällä tänäkään iltana tehneet.

Mua hävettää oman suosikkijoukkueen taaperrus. Kotona, taas perhepeli ja pyllistetään maksavalle katsojalle.

Seuran markkinointi on niin kamalalla tasolla, että jonkun pitäisi herätä.

Ylpeänä olen Ässäfani. Häpeän silti seuran ja joukkueen esityksiä.
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Mikä tuon joukkueen kunto noin fysikaalisessa mielessä oikein on? Nyt kun on päästy Kyrpä-Jykästä ja Migulin perinnöstä, saatu ammattimiehet vetämään hommia.. Itse en näe ainakaan kovin hyvin liikkuvaa ja kamppailevaa jengiä jotain helvetin pappa-JYPpiä vastaan kun molemmilla peräkkäinen pelipäivä. Itkettää tämä kotikentällä esitetty peli.

E: Kas, Ässille kaivettu kakkonen, saatanan paska tuomarointikin tähän iltaan.
E2: En kyllä ihan ymmärrä illan maalivahtivalintaa.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mikä tuon joukkueen kunto noin fysikaalisessa mielessä oikein on? Nyt kun on päästy Kyrpä-Jykästä ja Migulin perinnöstä, saatu ammattimiehet vetämään hommia.. Itse en näe ainakaan kovin hyvin liikkuvaa ja kamppailevaa jengiä jotain helvetin pappa-JYPpiä vastaan kun molemmilla peräkkäinen pelipäivä. Itkettää tämä kotikentällä esitetty peli.

E: Kas, Ässille kaivettu kakkonen, saatanan paska tuomarointikin tähän iltaan.

Samaa mietin. Piti olla nyt fysiikkavalmennus kunnossa. Ainoa minkä voi varmaksi sanoa, on se ettei Ässillä riitä jalka tuplapeleihin.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
0-5, lisää vaan. Hakatkaa niin että tuntuu.

Salmela on muuten pelannut hyvää kautta, mutta onhan mies aivan kuutamolla jos on ylivoimahyökkäys omiin.
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Mitähän nää 2+10 touhut on? Ukot kiinni laidassa ja taklaukset poimitaan pois. Paskaa viheltelyä. Hyvä nähdä tuo että nyt koitetaan edes antaa joku mustelma matkamuistoksi pisteiden kaveriksi.
 

tonir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kiitos vaan Ässät illan pilaamisesta! Vituttaa niin huolella että tekis mieli mennä nukkumaan... Odotin hyvää tiukkaa peliä mutta tais eilinen peli olla liian hyvä tolle porukalle
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Aittokallio ei saa nyt edes silmiään kiinni. Toki aivan sama, koska tämä hävittiin muuhun kuin veskaripeliin.

Lisää vaan pyllyä pystyyn. Ottakaa nyt niin paljon kakkoseen kuin haluatte.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Joukkue palanut tasolleen. Super Spinkit on vittu taas ihan paskoja. Tai no sai se toinen paskahousu syöttö pinnan

Mutta onneksi Lähteenmäki, Kivenmäki, Salmio, Rekonen ja kumppanit ovat tehneet helvetisti maaleja viime aikoina
 

Patapata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pori
Aittokallio ei saa nyt edes silmiään kiinni. Toki aivan sama, koska tämä hävittiin muuhun kuin veskaripeliin.

Lisää vaan pyllyä pystyyn. Ottakaa nyt niin paljon kakkoseen kuin haluatte.
Tää tässä melkein eniten huolestuttaakin, et joukkueen perseily vie Aittokallionkin itseluottamuksen - kiva hänen lähteä tän jälkeen pelaamaan seuraavaa matsia. Tarasov on tota samaa paskaa saanut tolppien välistä jo katsella muutamaan kertaan.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Seuraavalle kaudelle pari isoa siirtoa edessä. Rosendahl ja Ruusunen pois.

Ruusunen vetää niin laput silmillä omaa työtään, ettei edes huomaa miten hänelle voi naureskella. Sloganit kunnossa.

Joko riittäisi joukkueelle nämä nollan maalin pelit?
 

Ässät1967

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olipa kuraa. Hävettää ”ammattilaisten” puolesta. Ei tuollaista peliä voi katsella, tai edes et joutuu siitä maksamaan. Kyllä joku ammattikunnia luulisi olevan, mut loistaa kyllä täysin poissaolollaan. Syytä ois joitakin pelimiehiä ilmestyä näyttämään esimerkkiä. Ensikaudeksi täytyy ovien käydä urakalla, et saadaan turhakkeet ulos talosta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös