Otteluseuranta (Ässät)

  • 473 367
  • 7 184
Tila
Viestiketju on suljettu.

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ässät yv maali. Miten, laukaus vähän heikosta kulmasta ja tukitoimet maalilla. Spink Ty ja 1-2 kavennus.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ois kyllä pitänyt tulla uusi ylivoima. Aika raaka koukku tuossa Tysoniin samalla kun teki maalin.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Onpa todella mielenkiintoista nähdä Ässien YV-prosentti tämän ottelun jälkeen *hymiö*
 
Suosikkijoukkue
Ässät, SaiPa, Ketterä
Hedberg pelaa omissa ihan kuin jossain pihapeleissä. Hiukan mailalla sinnepäin sohii ja sitten taas selkä suorana pörrää omalla sinisellä toivoen läpiajoa
 

Jaska1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Uskon kyllä! Ei ollut tarkoitus ärsyttää, kunhan raapustelin eilisestä nöyryytyksestä hitaasti toipuen.

T: Dr. Phil
Hyvä analyysi Dr. Phil mutta olen sen verran iso mies etten koe pienuutta missään :D

Lisätään sen verran että olen asunut elämästäni suuren osan Raumaa ja Poria isommissa mestoissa mm. New Yorkissa 3 vuotta.
Porilaiset tykkää toki aina korostaa suuruttaan varsinkin raumalaisille mutta aika tuppukylä sekin on silti.

Sen verran haastan, että meistä jokainen tuntee itsensä pieneksi itselle tietyissä tilanteissa. Jopa D.Trump ja V.Putin, joten älä isoittele ja valehtele.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: oki1

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Ihan hyvä on Ässien peli-ilme. Ja IFK:n kiekollinen peli vaappuu kuin ankka kylpyammeessa vrt. torstain Kärpät-kotimatsi. Erikoisia kiekonmenetyksiä ja keskialue apposen auki Ässien ylittää ylivoimahyökkäyksiin.

Hyvinkin käännettävissä tämä peli.
 

Zauli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja Red Wings
Maalin jälkeen Ässät aloitti pelaamaan. Tästä nyt jatkoaika voitto ja uuteen nousuun.
 

Jalat1990

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Josko tänään pomppisi edes vähän Ässille. Odotan, että kattila alkaa kiehumaan kolmannessa erässä. Salmela ja Turunen ottivat jo ensi askelia, mainitsettaakoon Turusen oikean suoran, osuessaan Salmelan pää ja tukka olisi lentänyt seisomakatsomoon.
 

Puke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Björneborg Moderators
Sen verran haastan, että meistä jokainen tuntee itsensä pieneksi itselle tietyissä tilanteissa. Jopa D.Trump ja V.Putin, joten älä isoittele ja valehtele.

Ööh. Juuri meinasin vastata että no hard feelings ja näin mutta mistähän valehtelusta minua syytät nyt?
 

Zauli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja Red Wings
Pihlajamäki pelas upeasti paikan Rekoselle joka tietenkin vetää logoon. Aika turhake kyllä tämä Rekonen.
 

Jaska1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ööh. Juuri meinasin vastata että no hard feelings ja näin mutta mistähän valehtelusta minua syytät nyt?

No hard feelings todellakin ja jokainen meistä tuntee itsensä pieneksi joissain tilanteissa, myös sinä.

Minun nimimerkkini on asunut Shanghaissa, Sao Paulossa ja Mexico Cityssä 4 vuotta, mitäs siihen sanot (hymiö)? Tokiossakin tuli vietettyä 3,5 vuotta.
 

Puke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Björneborg Moderators
No hard feelings todellakin ja jokainen meistä tuntee itsensä pieneksi joissain tilanteissa, myös sinä.

Minun nimimerkkini on asunut Shanghaissa, Sao Paulossa ja Mexico Cityssä 4 vuotta, mitäs siihen sanot (hymiö)? Tokiossakin tuli vietettyä 3,5 vuotta.

No eipä mun tarvii sulle selitellä. 44-vuotiaana on tullut asuttua monessa paikassa.
 

Jaska1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
No hard feelings todellakin ja jokainen meistä tuntee itsensä pieneksi joissain tilanteissa, myös sinä.

Minun nimimerkkini on asunut Shanghaissa, Sao Paulossa ja Mexico Cityssä 4 vuotta, mitäs siihen sanot (hymiö)? Tokiossakin tuli vietettyä 3,5 vuotta.
No eipä mun tarvii sulle selitellä. 44-vuotiaana on tullut asuttua monessa paikassa.

Ei todellakaan. Itse kuljen myös aina oman joukkueeni eli Ässien kuteet päällä. Olin sitten Shanghaissa tai Raumalla, jossa myös olen asunut vuosia.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: oki1

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei tää nyt ihan siltä näytä että olisi kiri päällä. Päästä päähän ja aikaa pois kellosta. Nyt kiekkoja maalille ja sitä kautta hyökkäyspään aloituksia.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: oki1

oki1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät , Noormarkun Koitto, RU-38
Ja sit toinen yv-maali poijjaat!
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Päähän tulee jos aletaan pelaamaan 2min ennen vikan erän loppua.

1-3.

Ässät on kriisissä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös