madeOFspade
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät
Ässät yv maali. Miten, laukaus vähän heikosta kulmasta ja tukitoimet maalilla. Spink Ty ja 1-2 kavennus.
Voi vitja, että on ikävä Armiaa, Zaborskya, Matushkinia...mitä näitä maalintekijöitä nyt lähihistoriassa on ollut.
Uskon kyllä! Ei ollut tarkoitus ärsyttää, kunhan raapustelin eilisestä nöyryytyksestä hitaasti toipuen.
T: Dr. Phil
Hyvä analyysi Dr. Phil mutta olen sen verran iso mies etten koe pienuutta missään :D
Lisätään sen verran että olen asunut elämästäni suuren osan Raumaa ja Poria isommissa mestoissa mm. New Yorkissa 3 vuotta.
Porilaiset tykkää toki aina korostaa suuruttaan varsinkin raumalaisille mutta aika tuppukylä sekin on silti.
Sen verran haastan, että meistä jokainen tuntee itsensä pieneksi itselle tietyissä tilanteissa. Jopa D.Trump ja V.Putin, joten älä isoittele ja valehtele.
Ööh. Juuri meinasin vastata että no hard feelings ja näin mutta mistähän valehtelusta minua syytät nyt?
No hard feelings todellakin ja jokainen meistä tuntee itsensä pieneksi joissain tilanteissa, myös sinä.
Minun nimimerkkini on asunut Shanghaissa, Sao Paulossa ja Mexico Cityssä 4 vuotta, mitäs siihen sanot (hymiö)? Tokiossakin tuli vietettyä 3,5 vuotta.
No hard feelings todellakin ja jokainen meistä tuntee itsensä pieneksi joissain tilanteissa, myös sinä.
Minun nimimerkkini on asunut Shanghaissa, Sao Paulossa ja Mexico Cityssä 4 vuotta, mitäs siihen sanot (hymiö)? Tokiossakin tuli vietettyä 3,5 vuotta.
No eipä mun tarvii sulle selitellä. 44-vuotiaana on tullut asuttua monessa paikassa.