Otteluseuranta (Ässät)

  • 474 242
  • 7 184
Tila
Viestiketju on suljettu.

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Jääkiekko on pelikirjapeli, mutta miks pelaajat on jotenkin kliinisiä? Naama peruslukemilla.

Kaipais sellasta heittäytymistä ja peli-iloa. Ehkä se tulee onnistumisten kautta.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Nuori joukkue, itseluottamus on kapealla pohjalla, vaatii onnistumisia, nyt niitä ei tule, hyvä esimerkki YV:stä, kun ei lähtenyt toimimaan, vyöryy lumipallo väärään suuntaan, ja pelaajien päät on ihan jumissa.
Jos peli jatkuu samaan tahtiin meikäläinen katoaa seisomosta toisella tauolla... Saatana sentäs.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nyt valmennus herätys. Huutakaa ja vaatikaa. Kun on paikka niin lauotaan ja ajetaan vaikka riskillä sinne maalille. Sinne on mentävä maskiin ja irtokiekkoihin.
 

Jalat1990

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vuorisalolta parasta peliä mitä olen nähnyt. Loistavan vaihdon jälkeen aivan hapoilla ja omissa soi ja seuraavassa vaihdossa kiekko hukkaan viivalla ja meinasi omissa soida. Ei ole helppoa
 

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ässät pelaa ihan yhtä hyvin kuin Hifk, jopa paremminkin, mutta tuo maalinteontuska on jo liian iso. Ässillä on pakistossa pelaajia, jotka pelaavat ensin ihan ok, mutta samassa vaihdossa esitykset voivat muuttua Suomi-sarja tasolle, Taimi ja Vuorisalo ovat hyviä esimerkkejä näistä pelaajista. Kumpikin edellä mainituista joutavat ensi kaudella ulos tästä organisaatiosta, sillä heidät on nähty.
 

Jurvanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät!
Minussa on jotain vikaa, mutta tuo ei näytä vielä pahalta. Jos toisen erän alkuun vain mitenkään saa pari pommia ja sitten ehkä maalin, niin mahdollisuus on vielä hyvinkin.

Vähän vielä röyhkeyttä ihan joka kohdassa. Porilaiset tykkää voitoista ja menestyksestä, mutta kyllä niiden sitä juntimpaakin puolta saa hivellä.
 

Puke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Björneborg Moderators
En tiedä onko oikea ketju mutta Ässien taantuman huomasi kyllä tänään kun kävin Porissa.
Suht usein tulee käytyä kun on sukulaisia ja kavereita siellä ja aikanaan opiskelujen vuoksi asuunkin 5 vuotta Porissa. Aina kulkenut Lukon venrmeissä ja yleensä kuullut sitä periteistä ylimielistä vittuilua ympäri kaupunkia (viime kausi poislukien). Vielä kuukausi sitten oltiin kovin ylpeitä Ässistä, mutta tänään huomasin jonkinlaisen asennemuutoksen. Vanhat ässäpaitaiset papat tulivat jopa onnittelemaan eilisestä voitosta ja toivoivat Lukolle hyvää. Itse uskon ja toivon että Ässätkin nousee. Vaikka kovasti vittuilen täällä niin kyllä minä ihan hyvää sinne naapuriin silti toivoisin.
 

Jaska1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ässät pelaa ihan yhtä hyvin kuin Hifk, jopa paremminkin, mutta tuo maalinteontuska on jo liian iso. Ässillä on pakistossa pelaajia, jotka pelaavat ensin ihan ok, mutta samassa vaihdossa esitykset voivat muuttua Suomi-sarja tasolle, Taimi ja Vuorisalo ovat hyviä esimerkkejä näistä pelaajista. Kumpikin edellä mainituista joutavat ensi kaudella ulos tästä organisaatiosta, sillä heidät on nähty.

Olen valitettavasti eri mieltä noista kahdesta. Hyvinhän Taimi ja Vuorisalo pelaavat.
 

Jaska1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
En tiedä onko oikea ketju mutta Ässien taantuman huomasi kyllä tänään kun kävin Porissa.
Suht usein tulee käytyä kun on sukulaisia ja kavereita siellä ja aikanaan opiskelujen vuoksi asuunkin 5 vuotta Porissa. Aina kulkenut Lukon venrmeissä ja yleensä kuullut sitä periteistä ylimielistä vittuilua ympäri kaupunkia (viime kausi poislukien). Vielä kuukausi sitten oltiin kovin ylpeitä Ässistä, mutta tänään huomasin jonkinlaisen asennemuutoksen. Vanhat ässäpaitaiset papat tulivat jopa onnittelemaan eilisestä voitosta ja toivoivat Lukolle hyvää. Itse uskon ja toivon että Ässätkin nousee. Vaikka kovasti vittuilen täällä niin kyllä minä ihan hyvää sinne naapuriin silti toivoisin.
Ei varmaan ole kyse mistään isommasta taantumasta.

Nuo vittuilijathan ovat aina ihan sitä itseään ja hommat pitäisi aina mennä, kuten koit asiat yksittäisinä tapahtumina ’tänään’.

Varmasti omaan mielikuvaasi vaikutti myös kohonnut itseluottamuksesi vieraillessasi ns. sinulle isossa kaupungissa, kun Lukko pyyhki eilen Ässillä lattiaa.
 

Puke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Björneborg Moderators
Ei varmaan ole kyse mistään isommasta taantumasta.

Nuo vittuilijathan ovat aina ihan sitä itseään ja hommat pitäisi aina mennä, kuten koit asiat yksittäisinä tapahtumina ’tänään’.

Varmasti omaan mielikuvaasi vaikutti myös kohonnut itseluottamuksesi vieraillessasi ns. sinulle isossa kaupungissa, kun Lukko pyyhki eilen Ässillä lattiaa.

Asun Poria isommassa kaupungissa ja kuten sanoin. Olen asunut 5 vuotta Porissa vuosituhannen alussa ja kulkenut aina Lukon kamat päällä. Jopa 2012-2013 ja silloin tuli vittuilua. Tappelua ei silti ikinä ole tullut. Aina on huumorilla menty kuten täälläkin vaikka jotkut ottaakin tosissaan.
 

Jaska1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Asun Poria isommassa kaupungissa ja kuten sanoin. Olen asunut 5 vuotta Porissa vuosituhannen alussa ja kulkenut aina Lukon kamat päällä. Jopa 2012-2013 ja silloin tuli vittuilua. Tappelua ei silti ikinä ole tullut. Aina on huumorilla menty kuten täälläkin vaikka jotkut ottaakin tosissaan.

Mutta ehkä tunnet silti jonkinlaista pienuutta raumalaisena Porissa ja olet kokenut asiat ahdistavina?
 

Puke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Björneborg Moderators
Mutta ehkä tunnet silti jonkinlaista pienuutta raumalaisena Porissa ja olet kokenut asiat ahdistavina?

Hyvä analyysi Dr. Phil mutta olen sen verran iso mies etten koe pienuutta missään :D

Lisätään sen verran että olen asunut elämästäni suuren osan Raumaa ja Poria isommissa mestoissa mm. New Yorkissa 3 vuotta.
Porilaiset tykkää toki aina korostaa suuruttaan varsinkin raumalaisille mutta aika tuppukylä sekin on silti.
 
Viimeksi muokattu:

K.A.H

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Voi vitja, että on ikävä Armiaa, Zaborskya, Matushkinia...mitä näitä maalintekijöitä nyt lähihistoriassa on ollut.
 

oki1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät , Noormarkun Koitto, RU-38
Jess, Spink iskee ylivoimalla!
 

Sue

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, #89; lentosuukko KooKoolle
Oh, yv-Spink!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös