Eeei välttämättä. En usko että pääsevät edes rinnalle, mutta tuskin Ässät tästä samalla temmolla jatkaa.Pitäskö livevetoo lyödä pelsujen puolesta!
Vieraissa 0-5 ekan erän jälkeen... Ei kyllä divarikauden jälkeen ihan heti tule mieleen. Kotona on kyllä tälläisiä lukemia ollut.
Pelicansin täydellinen melankolia osuu nyt Ässien kannalta melkoiselle vedenjakajalle. Joskus näinkin päin.Tämä on mahdollisesti loppukauden kannalta merkittävä peli, apinat selästä ja jos tämä kantaisi maalinteon rentouteen jatkossakin, lähtee homma aivan uudelle uralle.
Peruspeli on ollut kunnossa liki koko kauden, viimeistely ollut ripulipaskaa ennen tätä peliä.
Nyt sitä rakkautta kansalle ja 10-0 tauluun. Huomenna mökki täyteen ja MOI2020 odottaa tulemistaan.Nyt ollaan oikeasti aivan uudessa tilanteessa, iso kysymys kuuluu miten tästä jatketaan. Ellei tapahdu järisyttävää muutosta pelin virrassa, niin nyt on mahdollisuus takoa sellaiset lukemat, että tukka lähtee Lahdessa kaikilta Littiä myöten. Kaikki riippuu nyt siitä, miten tästä mennään eteenpäin..
Olen torilla jo. Odotan sopivaa mopoautoa, jonka katolle menen tekemään performanssin.Nyt sitä rakkautta kansalle ja 10-0 tauluun. Huomenna mökki täyteen ja MOI2020 odottaa tulemistaan.
Ai hitto. Parhaat paikat on kohta viety. 6-0!Olen torilla jo. Odotan sopivaa mopoautoa, jonka katolle menen tekemään performanssin.
Onko Kaukoranta myös jo torilla ;)Olen torilla jo. Odotan sopivaa mopoautoa, jonka katolle menen tekemään performanssin.
Juu, tämän pelin muistan. Taisin olla paikallakin.Tasan 22 vuotta sitten, 25.10.1997 johdettiin Tapparaa ekan erän jälkeen 0-4 ja toisessa erässä tehtiin 0-5. Peli päättyi 5-5.
Joku saatanan mikkihiiri tuli tietokone kädessä tohon viereen vanhalle legendalle vittuilemaan.Onko Kaukoranta myös jo torilla ;)
Kaikille kenkää, Selin ja koko muukin valmennus ja Kerttula samalla, no vitsit vitseinä, ehkei nyt sentään ;)Äh 6-1. Minulla ainakin valahti lusikallinen housuihin. Taimen maali. Myös Spinkit heitettävä pihalle.