Ihmeen hyvin on pinnoja kertynyt kun katsoo ylivoimapeliä ja viimeistelyä.Toisaalta 12 peliä ja 17 pistettä. Jotain on siis tehty oikein. Pelaamisen taso vaihtelee pelien välillä liikaa. Kokemus eli aika auttaa siihen.
Ihmeen hyvin on pinnoja kertynyt kun katsoo ylivoimapeliä ja viimeistelyä.Toisaalta 12 peliä ja 17 pistettä. Jotain on siis tehty oikein. Pelaamisen taso vaihtelee pelien välillä liikaa. Kokemus eli aika auttaa siihen.
You gotta support the team.Minun on nykyisenä etäporilaisena varmasti helppo huudella täältä matkojen päästä, mutta juuri nyt joukkue tarvitsee teitä, jotka pääsette paikan päälle osoittamaan tukenne. Olen asunut kohta 20 vuotta pois Satakunnasta eri puolilla Suomea ja olen kuullut monesti, kuinka Ässien kannattajia arvostetaan juuri siksi, että he eivät hylkää omiaan. Perusporilaisen synkkäsanaisia ollaan omiamme(kin) kohtaan ja niin pitää tässä tilanteessa ollakin, mutta onhan kokonaistilanne nyt rahtusen eri kuin viime kaudella tähän aikaan. Todella epätasaisella pelillä kyllä tällä kaudella pääsee kärkikuutoseen, kun miettii myös Pelicansin tämän illan otteita.
Tämä. Kyllä sai taas yksi tappio melko käsittämätön paska-armeijan aikaiseksi, ranteita auki ja sitä rataa. Tunteet on toki pelissä mutta onko välttämätöntä kirjoittaa jos ei ole mitään järjellistä sanottavaa..?Ihme nillitystä taas. Eilen kaatui voittamaton Tappara ja tänään ollaan kenkimässä Atua. Ihan ollaan aikataulussa, ei revitä niitä ranteita auki vielä.
Niin no... meikä elää peleissä mukana koko sydämellä ja halajaa kunnollisia tuloksia. Jos pelaaminen on samanlaista suorittamista kuin tänään, siitä on päästävä kirjoittamaan vähän palautetta. Ei tässä olla mikään negatiivinen yksilö, mutta kun vituttaa niin vituttaa. Enkä mä näe siinä mitään pahaa, jos tällaiseen esitykseen menee hermot.Tämä. Kyllä sai taas yksi tappio melko käsittämätön paska-armeijan aikaiseksi, ranteita auki ja sitä rataa. Tunteet on toki pelissä mutta onko välttämätöntä kirjoittaa jos ei ole mitään järjellistä sanottavaa..?
No mutta kyllähän Ässät oli luokaton. Ja oli sitä edellisessäkin ottelussa. Toivotaan että homma tuosta kuitenkin lähtee.Ei hyvänen aika. Pelihousujen repijöiden kokoontumisajot. Lokakuussa on kausi hävitty, kaikille kenkää ja kusikin on paskaa. Ei siinä mitään, hyvä kun on luottoa.
Pelataan nyt tämäkin peli loppuun ensin.
"Ei tiedetä mitä haetaan, sitten vähän sovelletaan. Hae se yks hyvä kutipaikka!"
Vallin antaa hyvää painetta Ässien ylivoimalle.