Tommi taas vähän kikkailee
En mä tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa. Stenqvist syöttää paskan syötön Taimen luistimiin ja sekin saadaan täällä Taimen syyksi.Taimelta vahvaa suorittamista viivalla.
Hauska tuo äskeinen tilanne, syöttö on aivan paska, jolloin Danforth pääsee iskemään, Taimi hoitaa tilanteen omassa päässä ja täällä kuoro huutaa kuinka Taimi on paska.
Kertoo kaiken tästä keissistä.
En mä tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa. Stenqvist syöttää paskan syötön Taimen luistimiin ja sekin saadaan täällä Taimen syyksi.
En mä tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa. Stenqvist syöttää paskan syötön Taimen luistimiin ja sekin saadaan täällä Taimen syyksi.
Jokainen joka ymmärtää jääkiekosta edes jotain tajuaa ettei tuo mene Taimen piikkiin.Hahhaa. Ootko tosissaan?!
Tää on niin tuttua juttua. Kotipelissä aiemmin, silloin kun sille Taimelle huudeltiin eniten, tapahtui samanlainen, eli Åke syötti viivassa polvenkorkuisen Taimelle ja tämä ei sitä haltuun saanut ja kenen syyksi sekin sitten laitettiin.En mä tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa. Stenqvist syöttää paskan syötön Taimen luistimiin ja sekin saadaan täällä Taimen syyksi.
Taimi pelaa silti huonoa peliä vaikka hoitikin tuon tilanteen.
Laukaus on liian huono tuolle pelipaikalle ylivoimalla.
Ei ole ollut kovin vahva tänään, mutta aivan naurettavaa että Taimi naulitaan Stenqvistin sysipaskasta syötöstä.
Jokainen joka ymmärtää jääkiekosta edes jotain tajuaa ettei tuo mene Taimen piikkiin.
Tyhmyyden ja sitkeyden raja on todellakin häilyvä.Jokainen joka ymmärtää pelistä mitään tajuaa, että Taimi syöttää lähes joka syötön jalkoihin.
No sen oot todistanut.Tyhmyyden ja sitkeyden raja on todellakin häilyvä.