TwistedKites
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät
Ei tuo maaliinkaan johtanut tilanne nyt mikään karsea virhe ollut, tällaisia vaan syntyy pelin aikana. Itse maali oli hiukan halvan tuntuinen kun vaikutti siltä, että kiekko lipesi Petmanin lavasta.
Tervehdys vaan. Ei mulla nytkään ole kovin positiivinen olo, osittain juuri pelitilanteen vuoksi, mutta olen mukana, ja ihan hyvä niin. Raumalaisten suunsoitto on taattua mikäli tää hävitään, joten maaleja Ässät, maaleja. Nyrkki pystyyn.Hienoa, että olet taas kehissä! Hiukan alkoi huolestuttaa. Hyvä vetää välillä vähän happee...:)
Taitaa mennä samaan kategoriaan Kulmalan kanssa, toivon olevani väärässä, mutta siltä se näiden osalta vaikuttaa. Veikkaan, että tämä kaksikko nähdään ensi kaudella ässissä ja toisella on jo sopimuskin.Haapanen näyttää ihan turhakkeelta. Ei pysy kiekko mukana.
Iso ja löysä. Eka erässä muutama syöttö suoraan vastustajan lapaan ja toisessakin erässä melko turhakkeelta vaikuttanut. Lauri Kulmala 2. Juhola tuonne olisi kuulunut.Haapanen näyttää ihan turhakkeelta. Ei pysy kiekko mukana.
Ei töki niinkään, mut kameramies on aivan kahvilla - kuva siirtyy koko ajan myöhässä sinne, missä kiekko onTökkiikö Telia jollain muullakin?
Milloinkohan ihmiset oppii, että jääkiekossa kahden, kolmen tai edes neljän maalin ero ei tarkoita että peli olisi ohi?Game over.
Taidat katsoa elämäsi ensimmäistä Ässien matsia?Milloinkohan ihmiset oppii, että jääkiekossa kahden, kolmen tai edes neljän maalin ero ei tarkoita että peli olisi ohi?
On näitä katsottu 27 vuotta. Monta kertaa noustu tappiolta voittoon, ja toisinpäin.Taidat katsoa elämäsi ensimmäistä Ässien matsia?