Kerttula on jo toiminut=Henttonen=Ei jatkoon.Kerttula voisi herätä sieltä talviunilta. Maalintekijä olis ratkassu tänään pelin.
Kerttula on jo toiminut=Henttonen=Ei jatkoon.Kerttula voisi herätä sieltä talviunilta. Maalintekijä olis ratkassu tänään pelin.
Oisko 4-5 jäähyä tullut jo tällä kaudella vastaavasta tilanteesta? Vai jopa vielä enemmän?
Nyt olisi sen aika, kun joukkuetta pitäisi vahvistaa. Vielä kun ollaan taistelussa kympin sakista mukana.Kerttula on jo toiminut=Henttonen=Ei jatkoon.
Kyllä mä tuon Henttosen pitäisin, siinä olisi aihiota tulevaisuuteen. Taitaa olla vain niin, että Killinen, Kivelä, M. Mäkinen ja Juhola tuolta pian tulevat kokoonpanoon, silloin Henttonen ja Haapanen väistyvät, koska heillä ei mitään sopparia ole ensi kaudeksi, esim. Mäkisillä sellaiset löytyy ja ovat saaneet hyvin vastuuta.Nyt olisi sen aika, kun joukkuetta pitäisi vahvistaa. Vielä kun ollaan taistelussa kympin sakista mukana.
Taimi on helvetin tyhmä.Olisin laittanu Taimen Vainion tilalle. Peliälykkäämpi.
Olipas mukavasti sanottu. Älykkyydestä ei vissiin kyllä puhuttu ollenkaan, vaan peliälystä.Taimi on helvetin tyhmä.
Sä olet sekaisin, jos arvostat Taimen Vainion edelle! Vainio on meidän paras pakkimme kaikessa, Taimi kolmosparin kamaa.Ei vittu mitä c-junnutason penailua. Otto ei saa ylivoimalla kiekkoa, läpiajo aitiosta ja väärä vaihto. Perkele.
Olisin laittanu Taimen Vainion tilalle. Peliälykkäämpi.
Jos on arvostelemista, pelillisesti voit arvioida niin Taimea kuin muitakin. Tuo sinun kommenttisi antaa sinusta itsestäsi juuri tuon kuva, minkä itse Tommista annat. Itse asiassa Tommi pelaa tällä hetkellä kokonaisuudessaan ihan hyvin.Taimi on helvetin tyhmä.
Sä olet sekaisin, jos arvostat Taimen Vainion edelle! Vainio on meidän paras pakkimme kaikessa, Taimi kolmosparin kamaa.
Taimen hasardit ovat sitä luokkaa, että ei uskalla kentälle laittaa. Vedotkin menee joko suoraan ensimmäisen polvisuojiin, tai plekseihin... olen vahvasti eri mieltä siis *hymiö*.Vainio on tehnyt hienon sisääntulon ja pelaa hyvää kiekkoa pelin joka osa-alueella. Laukauksensakin tuottanut tulosta, sikäli puoltaa tuossa paikkansa.
Silti, oli mun makuun hetkittäin epävarma kiekollisesti. Joko hidasta, epädynaamista tai laadutonta syöttelyä. Kun vajaa minsa aikaa naulata ottelu 4vs3, kiire saattaa alkaa painamaan, ajattelin että ehkä se Taimen kokemuksen tuoma rauhallisuus olis auttanut tuossa tilanteessa. Käyttänyt kiekkoa Kivenmäelläkin.
Appelgrenin pitäisi olla laituri imo. Sentterinä pitäisi olla edes siedettävä aloituksissa.Niemeläinen puolustaa ihan päin sitä itseään ja 1-0. Huono alku Ässiltä taas...
Fiksua vetää taas Appelgrenilla omissa aloitus kun vastassa sarjan paras aloittaja Björninen. Kaksi kertaa jäi paine omiin ja toisesta kolisi.
Mikä Niemeläistä vaivaa ? Ollut jo useammassa pelissä putkeen Ässien huonoimpia puolustajia... Ottaa jäähyjä, kaatuilee ja puolustaa lepsusti.
On kyllä ollut heikko viimeisissä matseissa.Mikä Niemeläistä vaivaa ? Ollut jo useammassa pelissä putkeen Ässien huonoimpia puolustajia... Ottaa jäähyjä, kaatuilee ja puolustaa lepsusti.
Appelgrenin pitäisi olla laituri imo. Sentterinä pitäisi olla edes siedettävä aloituksissa.