Tästä ei Kärpät enää nouse. Ei muuta kuin loppupeli teemalla ajetaan kaikkea mikä liikkuu.
Mikähän järki tuossa olisi?
Tästä ei Kärpät enää nouse. Ei muuta kuin loppupeli teemalla ajetaan kaikkea mikä liikkuu.
Pelicans käyttää ylipelaamisen helposti hyväksi. Näin se homma etenee.
Viileä viimeistely Smolenakilta, nuo on Kärpiltä puuttuneet.
Viileä viimeistely Smolenakilta, nuo on Kärpiltä puuttuneet.
Tää on ehkä paras päivä ikinä! Nautin täysin siemauksin tuloksista ja vielä enemmän matsien kommentoinneista :)
Kiitos taas Ässät!!!
Tää on ehkä paras päivä ikinä! Nautin täysin siemauksin tuloksista ja vielä enemmän matsien kommentoinneista :)
Ei muuta kuin loppupeli teemalla ajetaan kaikkea mikä liikkuu.
Keränen näytti jo esimerkkiä.
Ei todellakaan ollut valtaosa vastaan.
KalPa vaikuttaa kyllä uskomattoman aseettomalta Bluesin kanssa.
KalPa vaikuttaa kyllä uskomattoman aseettomalta Bluesin kanssa. Koskahan Salmisen kilahdus mahtaa tulla?
Jos faneilla tuo ajatusmaailma niin en yhtään ihmettele vaikka Salomäki olisi täysin tahallaan yrittänyt Hodarin.
Joo, olen aina osannut nauraa myös itselleni. Mutta vaikka nautin Blegin ja Pelsujen todennäköisestä jatkoonmenosta, en silti alennu lällättelemään vastustelijoille.Sä oot just sellainen ihmistyyppi, joka nauroi ruokalassa kun jollakin kaatui täysi tarjotin... Onnea!
Tuossahan on pelkkää paskaa. En ole kertaakaan mitään erinomaisuuttani nostellut vaan Backlundin paskuutta. Minä kun en ole Hostikka tai Karhunen. Sen lisäksi voit käydä ihan itse lukemassa Backlundin ketjusta, että olen häntä kehunut, kun aihetta on ollut. Eipä ole tuoreesta kehusta kauankaan, viime viikolla. Niin että lausumasi oli kyllä nyt ihan täyttä paskaa, ymmärrän sen kyllä, että tämän kauden suurena Backlundin fanina yrität nyt purkaa vitutuksesi minuun. Voimia.Ja Käyttäjänimetönhän on tänä keväänä joka kerta käynyt palstalla selittämässä erinomaisuuttaan, kun Backlund on tehnyt virheen. Ja aika hiljaa ollut aiheesta muulloin.
Jos faneilla tuo ajatusmaailma niin en yhtään ihmettele vaikka Salomäki olisi täysin tahallaan yrittänyt Hodarin.