Ai vähän niin kuin taannoin MM-kisoissa Salmelan maali ei mennyt sivuverkosta läpi koska tuomarit eivät hylänneet sitä videotarkistuksen jälkeen?
Eikse ollut Koistisen?
Ai vähän niin kuin taannoin MM-kisoissa Salmelan maali ei mennyt sivuverkosta läpi koska tuomarit eivät hylänneet sitä videotarkistuksen jälkeen?
Eikse ollut Koistisen?
No joo, mä olen vähän huono ilmaisemaan itseäni. Mutta hyvä että pointti meni perille.No ööö, voisko selvemmin ilmoittaa kertomalla vaikkapa, että ihmettelet, minkä takia puolivälierät eivät olleet Kuopiossa loppuunmyytyjä.
No mutta, selvis, eli se siitä.
Oululainen äärikärppäfanifrendini lähetti tällaisen tekstarin, kun kysyin mikä mättää: VITUN ARA, VITUN BACKLUND, VITUN VITTU! Analyysissa oli vahva todenmaku, täytyy sanoa. Yleensä tulee edes jotain itse pelistäkin..
Onko Kuopiossa paljon Blues-faneja vai hurrasiko kotiyleisö Sailion loukkaantumiselle?
Irtoaisiko joltain Lahden peliä katsovalta vähän sisällökkäämpi pikainen pelianalyysi kuin toi vitun Ara jne....?
Irtoaisiko joltain Lahden peliä katsovalta vähän sisällökkäämpi pikainen pelianalyysi kuin toi vitun Ara jne....?
3-0 PELICAAAAAAANS
Vitun Smolenak.