Espoonmies
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kiekko-Espoo
Olen ihan samaa mieltä. Tänään oli kahdeksan junnua mukana mikä varmasti näkyy Hyökkäyspelissä. Aiemminkin mainitsin tuosta oman pään kiekollisesta pelaamisesta mikä on parantunut harppauksin alkukaudesta. Silloin varmaan joka toinen kerta menetettiin kiekko karvaajalle tai muuten vaan hukattiin se. Nyt pääosin päästään kiekon kanssa keskialueelle ja usein ylikin. Toki niitä virheitä omassa päässä edelleen sattuu mutta nyt niiden määrä on ns. normaali. Tuon asian saaminen kuntoon on hyvä perusta viisikkopelin rakentamiselle.Älkää nyt pistäkö tervaa ja höyheniä niskaan, mutta... joukkueen pelihän on viimeiset kolme ottelua ollut ihan hyvännäköistä. Telkkarin kautta vielä kaikki nähnytkin.
Paketti on huomattavasti paremmin kasassa kuin koskaan, virheiden määrä on selkeästi vähentynyt... ja 9 pistettä kolmeen matsiin päästämällä vain yksi (hyvin kyseenalainen) maali omiin. Okei - Lampinen on ollut ihan liekeissä kyllä myös.
Joka tapauksessa - mä olen nyt oikeasti tykännyt katsoa tuota tekemistä. Tämän illan SaPKo-matsi oli yksi pelillisesti kokonaisuutena parhaista K-Espoolta näkemistäni.
Nyt ollaan oikeasti hyvään suuntaan menty.
Lisäksi kiekoton puolustaminen on parantunut merkittävästi.