Säästettiin Lukko Oy:n tappioissa.Mutta onneksi me säästettiin!
Kyllä sen nyt jo näkee persereiälläkin, että lomat alkaa tänään. Ylivoima on umpisurkeaa ja toinen laittaa yyveellä hyvällä prosentilla kiekkoa pussiin. Muutenkaan ei olla paikoilla juhlittu.Jos pelattais peli loppuun ensin ja katotaan kuinka käy?
Tuus ny Keisari itte selittää.Nää säästöjutut on kyllä helvetin hauskoja. Lisää! Lisää!
T: fun police
Nää säästöjutut on kyllä helvetin hauskoja. Lisää! Lisää!
T: fun police
Luojan kiitos Savinainen ei pelaa minun Lukossani.Onneksi säästettiin rahaa, eikä hankittu Savinaisia ja muita. Onneksi loppuu tämä kärsimysnäytelmä tänään.
En mä nyt jumalauta ymmärrä, että pitäisi sokeena täällä kannattaa Lukkoa ja mennä posiposilla jatkuvasti ja ellet sitä tee, niin et ole "oikea" kannattaja.Ei nämä Lukon ”fanit” ansaitse yhtään enempää mitä nyt tarjotaan. Tällä palstalla ollaan toivottu Lukon putoamista pleijareista jo helmikuusta saakka.
Toi on niin saatanan väsynyt läppä, että lopettakaa jo! Käsittääkseni siirtoraja oli ajat sitten. Katse eteenpäin!Mutta onneksi me säästettiin!
No, vittuilu pitää hallita, että se koettaisiin kannustavaksi.En mä nyt jumalauta ymmärrä, että pitäisi sokeena täällä kannattaa Lukkoa ja mennä posiposilla jatkuvasti ja ellet sitä tee, niin et ole kannattaja.
Vaihteeksi täällä taas näitä palstapoliiseja, jotka kertoo mitä saa kirjoittaa ja miten ei saa väärin kannustaa.
Eiköhän tuo olisi pitänyt tehdä jo pari viikkoa sitten.Melkein voisi noille ylivoimakoostumuksillekin tehdä jotain. Esimerkiksi tuohon playmakerin paikalle. Hakulisen paikka on maalinedustalla ja Ilomäen turkkusessa.
Vois se pleijarit käydä vetämässä.Luojan kiitos Savinainen ei pelaa minun Lukossani.
Se tehdään varmaan siinä kohtaa kun ollaa. 4-1 tappiolla ja 2min jäljellä.Melkein voisi noille ylivoimakoostumuksillekin tehdä jotain. Esimerkiksi tuohon playmakerin paikalle. Hakulisen paikka on maalinedustalla ja Ilomäen turkkusessa.
Luulisi valmentajankin jo näkevän ettei nykyiset yvkentät toimi. Silti ylivoimasta toiseen samat ukot siellä neppailee. Ei neloskenttäkään ainakaan paskemmin voi ylivoimaa pyörittää.Melkein voisi noille ylivoimakoostumuksillekin tehdä jotain. Esimerkiksi tuohon playmakerin paikalle. Hakulisen paikka on maalinedustalla ja Ilomäen turkkusessa.
Minusta et kuvittele ja ei se nyt ihan sama ole. Tapparalla on niin helvetisti noita rikkeitä että heidän pitäisi pelata melkein koko ajan alivoimalla. Ja vaikka Lukko ei maalia YV:llä teekään niin ei Tapparakaan ole vielä alivoimalla osunut.En tiedä kuvittelenko vain, mutta olin näkevinäni Tapparalta muutaman jäähyn arvoisen rikkeen. Toisaalta ihan sama, koska Lukon yv totaalisen paskaa.