Otteet kaukalossa kaudella 2021–2022

  • 766 923
  • 15 554

John J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Onneksi säästettiin rahaa, eikä hankittu Savinaisia ja muita. Onneksi loppuu tämä kärsimysnäytelmä tänään.
 

BARCA90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
En tiedä kuvittelenko vain, mutta olin näkevinäni Tapparalta muutaman jäähyn arvoisen rikkeen. Toisaalta ihan sama, koska Lukon yv totaalisen paskaa.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ei nämä Lukon ”fanit” ansaitse yhtään enempää mitä nyt tarjotaan. Tällä palstalla ollaan toivottu Lukon putoamista pleijareista jo helmikuusta saakka.
En mä nyt jumalauta ymmärrä, että pitäisi sokeena täällä kannattaa Lukkoa ja mennä posiposilla jatkuvasti ja ellet sitä tee, niin et ole "oikea" kannattaja.

Vaihteeksi täällä taas näitä palstapoliiseja, jotka kertoo mitä saa kirjoittaa ja miten ei saa väärin kannustaa.
 

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Avauserä oli Tapparan selvää hallintaa, Lukko ei saanut hyökkäyspeliä aikaan.

Toivottavasti Lukko sai nyt eilisen karstat pois koneesta ja alkaa pelaamaan.

Lukko puolusti kuitenkin keskustaa aika hyvin.
 

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
En mä nyt jumalauta ymmärrä, että pitäisi sokeena täällä kannattaa Lukkoa ja mennä posiposilla jatkuvasti ja ellet sitä tee, niin et ole kannattaja.

Vaihteeksi täällä taas näitä palstapoliiseja, jotka kertoo mitä saa kirjoittaa ja miten ei saa väärin kannustaa.
No, vittuilu pitää hallita, että se koettaisiin kannustavaksi.
 

Anu Saukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Melkein voisi noille ylivoimakoostumuksillekin tehdä jotain. Esimerkiksi tuohon playmakerin paikalle. Hakulisen paikka on maalinedustalla ja Ilomäen turkkusessa.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Melkein voisi noille ylivoimakoostumuksillekin tehdä jotain. Esimerkiksi tuohon playmakerin paikalle. Hakulisen paikka on maalinedustalla ja Ilomäen turkkusessa.
Eiköhän tuo olisi pitänyt tehdä jo pari viikkoa sitten.
Tämä juna ei enää käänny.
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Melkein voisi noille ylivoimakoostumuksillekin tehdä jotain. Esimerkiksi tuohon playmakerin paikalle. Hakulisen paikka on maalinedustalla ja Ilomäen turkkusessa.
Luulisi valmentajankin jo näkevän ettei nykyiset yvkentät toimi. Silti ylivoimasta toiseen samat ukot siellä neppailee. Ei neloskenttäkään ainakaan paskemmin voi ylivoimaa pyörittää.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Liverpool
En tiedä kuvittelenko vain, mutta olin näkevinäni Tapparalta muutaman jäähyn arvoisen rikkeen. Toisaalta ihan sama, koska Lukon yv totaalisen paskaa.
Minusta et kuvittele ja ei se nyt ihan sama ole. Tapparalla on niin helvetisti noita rikkeitä että heidän pitäisi pelata melkein koko ajan alivoimalla. Ja vaikka Lukko ei maalia YV:llä teekään niin ei Tapparakaan ole vielä alivoimalla osunut.
Esimerkkinä tuomitsemattomasta jäähystä vaikka tuosta lopusta. Oliko Virta joka taklasi Kukkosta hienosti. Selostajakin hehkutti kovasti mutta jätti maisitsematta kun noin kaksi sekuntia myöhemmin aivan päivänselvä mailakamppi taisi kaataa Kukkosen uudelleen.
 

LukkoUkko79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
On kyllä valtava ero Lukon ja Tapparan erikoistilannepelaamisessa. Tänään Lukko ei pärjää enää edes tasakentällisin. Kattellaan ensi kaudella taas.

Ilomäkeä ja Repoa mulla ei jää ikävä. Tosipeleissä päät jäätyy ja tehotilasto miinuksella. Toivon Lukolle aina kaikkea hyvää, mutta realisti pitää olla ja tunnustaa tosiasiat. Tämän kevään väsynyt Lukko ei vain riitä runkosarjan voittajaa vastaan. Ilman koronatartuntoja Lukko olisi todennäköisesti aloittanut pudotuspelit Raumalla. Siis nämä puolivälierät.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös