Otteet kaukalossa kaudella 2021–2022

  • 784 260
  • 15 554

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Näytti äskeisestä kulmasta että noin 15cm riman yläpuolella. Ei selvästi ollutkaan.
 

Byyrman

Jäsen
Suosikkijoukkue
PTDT in memoriam 23.-30.9.2023
Ei oo vittu todellista! Oli tuomio mikä tahansa tosta maalista, niin ei voi pakki pomputtaa melkein paikallaan pysyvää kiekkoa niin kuin Gregoire ennen maslia kulmassa teki.
 

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Tappara ja Jukurit voisivat tänään pelata Lukon laariin voittamalla Pelsun ja KalPan. Sitä näytetään tarvitsevan.
 

Kynämestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Joku asenneongelma noilla on pakko olla. Tampereen Ilves-matsi 45min takeissa, sitten pelkkää hyökkäyspäätä loppumatsi. Raumalla hyvää peliä Ilvestä vastaan, voitto taskussa ja kustaan itse. Tapparaa vastaan kahteen kertaan johdossa, höntyillään pari omiin ja pinnat vittuun. Toki muutamalla pelaajalla ei riitä taito Liiga-tasolle.

Häviävä joukkue.
 

Byyrman

Jäsen
Suosikkijoukkue
PTDT in memoriam 23.-30.9.2023
Joku asenneongelma noilla on pakko olla. Tampereen Ilves-matsi 45min takeissa, sitten pelkkää hyökkäyspäätä loppumatsi. Raumalla hyvää peliä Ilvestä vastaan, voitto taskussa ja kustaan itse. Tapparaa vastaan kahteen kertaan johdossa, höntyillään pari omiin ja pinnat vittuun. Toki muutamalla pelaajalla ei riitä taito Liiga-tasolle.

Häviävä joukkue.
Osa meistä on ollut tämän tappioputken aikana sitä mieltä, että pelitavassa pysytään edelleen kiinni varamiehisenä, ja minäkin olen ollut samaa mieltä tulevaisuuteen luottaen. Nyt en enää luota. Enää puuttuu Piipponen, Hagu ja Slovi, ja silti koohotetaan takaa-ajotilanteessa niin kuin pahimmillaan alkukaudesta. Kiekkokontrollia korkeintaan ekassa erässä ja silloinkin vain ajoittain.
 

Los Mic Tel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mustavalkoinen
Tepsi purkanu ränniä kaks erää ja lätkiny löysiä kiekkoja maalille ranteella.

Lievästi sanottuna vituttaa.
Kun pelikirja (Ahokkaan) on täysin sekaisin, kannattaa lähteä ihan jääkiekon perus asioilla liikkeelle. Eihän TPS tällaisella kurapaskalla pitkälle pötki, mutta näyttää nyt nappaavan täydet pinnat elintärkeästä pelistä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös