No edelleen Lukolla on koronan takia porukkaa poissa ja kuten kaikki tiedämme se voi näkyä vielä aika pitkään itse tartunnan jälkeen..Viimeaikaisia otteita voinut laittaa koronan piikkiin. Pikkuhiljaa ne ajat ovat ohi eikä paljoa lässyttely auta
Voi olla, mutta pelit loppuvat ennen kuin kaikki ovat kunnossa Ja peli kulkee.No edelleen Lukolla on koronan takia porukkaa poissa ja kuten kaikki tiedämme se voi näkyä vielä aika pitkään itse tartunnan jälkeen..
Oikeassa olet, mutta pitäisi nytkin ratkaisuvoimaa sen verran olla että saatas paikoista sisäänNo edelleen Lukolla on koronan takia porukkaa poissa ja kuten kaikki tiedämme se voi näkyä vielä aika pitkään itse tartunnan jälkeen..
Niin loppuvat, en sitä kiistä. En kyllä itse voi perustella itselleni että syyttäisiin pelaajistoa tai valmennusta tästä kaudesta. Kyllä korona on runnellut tällä kaudella niin paljon. Viime kaudella ei hirveästi tartuntoja sun muut vaivanneet niin tällä kaudella tullutkin sitten viime kaudenkin edestä.Voi olla, mutta pelit loppuvat ennen kuin kaikki ovat kunnossa Ja peli kulkee.
Totta.Niin loppuvat, en sitä kiistä. En kyllä itse voi perustella itselleni että syyttäisiin pelaajistoa tai valmennusta tästä kaudesta. Kyllä korona on runnellut tällä kaudella niin paljon. Viime kaudella ei hirveästi tartuntoja sun muut vaivanneet niin tällä kaudella tullutkin sitten viime kaudenkin edestä.
Hik?Tärkeästä viikosta 0 pistettä tajolla.
Taitaa olla poffitbiman Lukkoa.
Nää jänikset ja Almaritnon paskimpis ’vahvistuksia’ mitä tänne vuosiin on kärrätty.
Jos ei nyt osuta erän alkuun voi pisteet unohtaa
Toivottavasti yksikään Lukon edustaja ei käytä tämän kauden yhteenvedossa koronaa selityksenä.
Tilanne on ollut täysin sama kaikille muillekin joukkueille.
Tämä(kin).Peli olis käännettävissä joo, mutta ei ikinä tänpäivän pelillä. Lukko pelaa ihan helvetin hitaasti. Kun kiekko tulee lapaa ni pitäis ne saatanan jalat alkaa liikkumaan eikä jäädä paikalleen nököttämään ja odottamaan että kaveri hakee lavasta karkin pois.
Olen sitten ollut kujalla itse! No sen puoleen on kotijoukkuekkin...
Käsittämätön linjaus otteluvalvojalta: Ei vihelletä sääntökirjan mukaan <- tuolta uudempaa juttuaJos tätä sääntökirjojen mukaan rupeat viheltämään, niin olisimme huomisaamunakin vielä tuolla.