Pavlovin Koira
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Paikalliset, nykyinen ja entinen
Ei sillä että haluaisin eilistä peliä muistella millään tasolla, mutta avaan ketjun kun sellainen on tapana täällä olla. Eli tähän otteluja koskevat analyysit.
Eilen meni ensimmäinen veskarin piikkiin laitettava maali Engstrandille, joten en mitenkään näe häntä syypäänä puolustuksen koomailuihin aiemmissa matseissa. On selvästi parempi veska kuin Lasse koskaan, ainakin tasaisen varma. Ei hän mikään maaginen loistotorjuja ole ainakaan vielä, mutta selvästi mainettaan parempi mokke.Mun mielestä tossa puolustuksessa on vähän väliä samanlaisia piirteitä kuin kaksi vuotta sitten, kun eräs lassevolden imi kaiken sisään ja omassa päässä ylipelattiin tilanteita, koska oli huono luotto veskaan ja hups keikkaa maalinedusta on ihan vapaana vastustajille. Kyllähän toi Engstrand on Volden 2.0, mutta silti Volden 2.0 .
Eilen ensimmäinen meni, mutta maalivahtipeli silti antoi mahdollisuuden voittoon.
En vastaa alkuperäiseen ketjuun, koska en halua nostaa sitä enää kertaakaan ylös. Mutta vastaan näihin kommentteihin.-Engstrandia olen usein puolustellut, mutta tänään pelasi paskasti.
-Tiivolasta on tulossa köyhän miehen Makkonen. Lähtönopeus kuin ruotsinlaivalla, asenne kuin pienellä junnulla. Jos menetti kiekon hyökkäyspäässä, niin jäi sinne mököttämään paitsiossa. Vilttiin.
-Mahbodille maali, mutta rajatapaus noin muuten. Se vaan on niin kauhean pieni, eikä tarpeeksi nopea.
-Kaijomaalta katastrofipeli, Malmivaara tuttuun tapaan pyyteli anteeksi olemassaoloaan. Koko pakisto petti tänään, Kuukan supertyhmä jäähy lopussa kruunasi alakerran illan.
-Saari on vielä junnu. Vietti enemmän aikaa polvillaan kuin pystyssä.
-Hirso oli tänään hidas. Yritti jatkuvasti syöttää parin kolmen vastustajan läpi. Ja näytti todella selvästi koska ja minne syöttää.
En ymmärrä, miten Engstrandista saadaan taas jollain tapaa syyllinen tappioon? Ainoastaan yksi maaleista menee minun papereissa edes vähän hänen piikkiin ja se oli 0-4 maali. Muut menevät pakkien ja surkean puolustuspelin piikkiin.
Engstrand ei selkeästi ollut edellisen CHL-pelin tyylisessä iskussa, mutta ehkä tuo ailahtelevaisuus on ollut vähän kaverin hintaa alentava seikka siirtomarkkinoilla - jolloin Bluesilla on ollut siihen varaa. Mutta mielestäni on ihan fiksua antaa kaverille luottoa, koska potentiaalia löytyy olla hyvä kevään veska... Niin kuin varmasti Kaapossakin, jos vaan pääsee rauhassa kypsymään liigakaukaloihin.Eilen oli ensimmäinen oikeasti huono peli Engstrandilta. 4-0 ja 1-0 ehkä selvimmät mokat. Toisaalta jos Ässät saa about 10 läpiajoa alivoimalla niin, jotain on mennyt erittäin pahasti vihkoon jo ennen sitä kun kiekko tulee maalille.
Nimenomaan. Tätä minäkin olen toitottanut koko alkukauden koska olen seurannut Engstrandin uraa jo Ruotsin liigasta lähtien. Tuo yksi huono kausi on näköjään sumentanut muiden silmät siltä kuinka hyvä maalivahti Engstrand voi parhaimmillaan olla, vaikka Linköping ei hänen aikanaan välieriä pidemmälle päässyt.Engstrand ei selkeästi ollut edellisen CHL-pelin tyylisessä iskussa, mutta ehkä tuo ailahtelevaisuus on ollut vähän kaverin hintaa alentava seikka siirtomarkkinoilla - jolloin Bluesilla on ollut siihen varaa. Mutta mielestäni on ihan fiksua antaa kaverille luottoa, koska potentiaalia löytyy olla hyvä kevään veska... Niin kuin varmasti Kaapossakin, jos vaan pääsee rauhassa kypsymään liigakaukaloihin.